2011-06-20 22:45:43Ethan~

20/6/2011

 
繼『愛人』早前出手之後,今晚終於都到另一重要人物出場喇...
今日收工之後約左阿仔出市中心,原因係佢要陪我去買新衫過生日啦~!!

而今日收工之時...
我同『愛人』咁o岩又一齊走,所以我地就一齊行去兆康站搭車啦~!!
難得收工之後都仲有時間傾下,事關我地宜家o既相處模式已經開始改變喇~?!

由於公司o既人實在係太麻煩,所以我地決定o係公司裡面盡量少接觸啦...
不過我地收工之後或者放假日方面,就當然係會私下見面或者電聯傾計啦~!!

至於今日到阿仔出場方面,估唔到佢今次竟然又有意外驚喜俾我喎...
佢送左一份『父親節禮物』俾我,而呢份禮物的確令我覺得佢好有心思唷~!!

而今晚之行就約好o係市中心等,期後就先去行左一輪去睇下d衫啦...
原本有一連串換野計劃o既我,我諗最後都係分批去換先可以換得晒喇~!!

阿仔同我揀左一大輪先叫做揀到,最終我都只係買左一套衫褲就算喇~!!
而阿仔亦同時覺得...我幫佢轉款就搞得好開心,但對自己就好鬼hea嚕~!!
哈哈...其實呢種感覺連我自己都知道,但原因係乜就連我都唔太知嚕~!!

至於我今次呢個生日look呢,係因應阿仔話生日o既我應該著得正統d喎~!!
而到我叫做買完左今次套生日衫褲之後,我地就去左食今日o既晚飯喇~!!
食飯時間當然都會用o黎傾下計,而且我地見得面就當然會講下家族o既事啦~!?

同時...我都有同佢提到『愛人』稍後應該會正式登場一事啦...
不過『愛人』如果真係要正式登場,睇o黎都要再揀過一個適合o既場合嚕~!!

講到關於我近日o既情緒或心情方面,佢都知道情況好似比早前嚴重左咁啦~!!
不過我自己就覺得...只要佢同『愛人』出手,其實好易就令我識笑返唷~!!
而我亦都真係好想有個長假,可以同佢地外出去玩且當係俾自己真正散下心呀~!!

而本年度生日活動方面,好多o既場次都已經準備得七七八八喇...
不過我比較睇重o既兩場,當然就係由阿仔及『愛人』分別負責o既兩場啦~!!

而阿仔就住我今次生日活動o既安排及內容,已經開始向我賣下預告咁啦...
至於另外一邊o既『愛人』,又係同我講話佢要好好咁去做安排喎~!!
兩個都私下神神秘秘咁去搞緊d野,無疑係會令我又期待又覺得開心o既~!!

另一方面...
今晚o係我同阿仔一齊行返屋企之時,『愛人』就一如以往咁打俾我啦~!!
雖然佢晚晚打o黎o既開場白都係差唔多,不過我仍然都係覺得好好笑囉~!!
我都唔知道係已經習慣左佢咁樣,定係我覺得佢肯為我咁做而覺得滿足嚕~?!

而隨住我生日o既日子越接近,本年度o既三甲人選亦都其實已經落實喇...
新一場o既大型調動好快就出現,而其新o既定位亦都反映出各位o既改變嚕~!!
 
空港

只知要飛 但是不知高處
會抽光我的氧氣
當初我這班客機 曾羨慕空中的鳥
要展開我的兩臂
跌痛了 我會努力從原地起
到了最終 總算 學會飛
但為什麼 捉到浮雲 才想起

誰的光 如常為我築起 這空港
何時若覺不安 都清楚燈塔會於哪方
迷失了到底要飛哪方 yeah yeah
雲蒼蒼 茫茫長夜裡感激 有空港
雲層上滿星光 星星不知道我的怯慌
人間卻有殷切的眼光 仰望 我下降

只知要飛 但自當天出發
已經飛過千百里
今天我屈指算起 曾為自己爭口氣
也聽到過些讚美
我慣了 世界各地來回地飛
卻怕有一天我 下了機
站在陌生的星球時 才傷悲

誰的光 如常為我築起 這空港
曾忙著破天荒 不清楚心要放於哪方
誰給我蓋好被講晚安 yeah yeah
雲蒼蒼 茫茫長夜裡感激 有空港
雲層上滿星光 星星不知道我的怯慌
人間卻有殷切的眼光 每夜 往上看

(從高處) 往下看
(迷失裡) 你的愛好比一個網 往下看
(颱風裡) 的空港
(唯一你) 會等我心足了飛夠了 再下降