2011-05-29 11:11:30Ethan~

29/5/2011

 
阿仔去左新加坡旅行四日,尋晚終於都正式返o黎香港喇...
佢一落機就已經即刻打左俾我,同時我地又講好左今日會出街食飯~!!

至於佢唔o係香港呢短短幾日之內,我就真係夠晒燥同埋忙呀~!!
其實呢幾日令到我燥o既原因,都已經唔係因為個仔去左玩而唔o係身邊喇~!!

主力令到我覺得好燥o既原因,首要都係因為唔夠訓同埋公事囉~!!
正正就係因為呢幾日公事唔開心,所以前兩晚都有同d朋友落去吹水嚕~!!
我知道阿仔唔o係到就好難令我唔火,同時『愛人』又係首當其衝慘死啦~!!

星期四晚同個朋友吹水都唔係吹到好夜,佢陪我hea左一輪都已經叫做好左~!!
跟住星期五晚就俾屈姐好夜都捉左落樓,一傾就傾到2:30am先散水返屋企訓~!!

自從部份生活上o既習慣改變左之後,好多身邊o既朋友都同我講...
〝你同以前真係唔同左好多,以前呢d時間根本唔會搵到你或者見到你~!!〞

同時因為近日近年經歷o既事多左,另一句令我聽得最多o既說話就係...
〝你個人真係好好〞,而就係因為呢句說話更加令我覺得當中o既努力係值得囉~!!

現代講心唔講金o既人,相信都已經越o黎越少喇...
不過正正就係近日o既所有事當中,竟然俾我知道『愛人』都係咁樣對我唷~!!

而且加埋佢呢幾日對我所講所做o既一切,真係令我覺得感動又開心囉~!!
不過...就係因為呢種不經意出現o既快樂,偏卻令我有種擔心o既感覺出現~?!

至於今日o既重點節目,當然就係同阿仔出去行街、食飯同埋買野啦...
大約2:15pm左右,阿仔就過o黎我樓下會合埋我一齊搭車出去葵芳先啦~!!

因為我第一站就係要去買車,而呢部車竟然就成為我首半份生日禮物喎~!!
接住我地就再去搭車轉戰沙田市中心,事關我要為今晚o既行程做定連接嘛~!!

而原定今晚都會出席飯局o既秘書,就因為身體不適o既關係而缺席啦~!!
雖然呢次之行係少左個人,不過我地兩仔爺就行得仲自然同埋傾得開心啦~!!

見到個仔不忘會同佢講下近四日o既事,當中包括我o既私事同埋公事啦~!!
同時今次之行o既另一個重點,就係幫阿仔打造佢第三及第四個新形象唷~!!

呢兩個全新形象都有住唔同風格,而呢兩個新look就將於六月及七月登場~!!
同時...佢今日都有同我探討過下,時下衣著潮流同埋點樣去配搭囉~!!

搞掂左下半年度兩個新look之後,我就同佢搭車落去火炭食晚飯喇...
呢餐飯又係咩都會傾下,當中話題係包括近月o既事同埋部份o既往事啦~!!
就住各個話題都有唔少意見同埋分析,呢個正正就係我地之間有o既共識啦~!!

食完晚飯之後...我地就揀左去搭73A返去上水再轉車返屯門啦...
至於呢個比較特別o既安排,當然就係想藉機俾我可以同佢多d時間傾計啦~!!
同時o係呢程車回程中,我就梗係有順道話埋俾佢聽『愛人』o既居住地啦~!!

而o係今日全日o既行程當中,我就當然係覺得開心同埋自在啦...
不過呢次令我最喜出望外o既事,就係阿仔竟然同我講話想學巴士路線嚕~?!

之前幾年有叫佢試下去學都冇咩反應,但估唔到佢今日竟然主動提出喎~?!
既然個仔係有心想學o既話,咁樣我都會好俾心機咁慢慢去傳授俾佢唷~!!