2011-05-21 11:05:06Ethan~

21/5/2011

 
今日放假仍然都係好充實咁過,因為今日好多飯局約會要去呀...
訓醒搞完一輪野兼食埋個lunch之後,我就先出去新墟剪左個頭髮啦~!!

因為剪完頭髮之後,我就會開始今日上半場同偉倫o既會面喇~!!
早幾日佢打俾我話想約我見下面,所以我地就夾到個時間安排o係呢日啦~!!

雖然都已經有一段時間冇見過佢,但係見面同對話o既感覺都算良好~!!
而今次見面主要想講o既話題,就係佢近日d生活事同埋感情事兩大方面啦~!!

知道佢已經冇再讀書兼搵到野做,不過感情方面就始終係麻麻啦...
就住佢所提出o既各個問題,我都先後俾左d意見同埋處理方法俾佢啦~!!

至於今日另一場飯局方面,當然就係今晚同司欣o既飯局聚會啦...
其實呢個飯局之所以出現,其實都係因為早前司欣SMS我話幫佢落booking啦~!!

話晒佢都一年半有多o既時間冇同我地見面,所以呢次飯局真係好難得~!!
至於今晚出席人數方面,就由原定o既七個人變到得返六個人啦~!!

班細o既就因為各個問題而冇到,而Phoebe今晚亦都因為家有要事而缺席啦~!!
而司欣,我,子瑜,屈姐,Raymond同埋詩嘉,就一行六人去左市中心到食野啦~!!

咁耐冇見又難得佢自動出現,當然就係同佢講下佢自己同埋各位o既近況啦~!!
而佢今次亦都帶左好多手信俾我地,所以呢轉聚會都真係叫做傾得幾開心啦~!!

大家圍埋主要就梗係傾計同埋影下相,食野其實都變得只係其次囉...
今晚有講有笑o既氣氛真係唔錯,而且子瑜又繼續有發揮佢o既搞笑本色呢~!!

呢次聚會感情事就真係冇咩點講過,而我地主要都係講下工作方面o既事啦~!!
除左早前得知詩嘉轉左工之外,今晚就連子瑜都話佢份新工都只係做左兩日嚕~!!

唔知點解....今晚見到咁多唱得之人,我就突然好想搞唱K活動囉~!!
畢竟司欣都已經有一年多時間冇出席活動,而我又好想可以再次同佢一齊唱歌~!!
希望稍後時間佢會多d出現,而我地又可以繼續搞多d聚會俾大家見面啦~!!