2011-05-14 11:21:19Ethan~

14/5/2011

今晚有一個飯局係幫Tracy補祝生日,所以我地又再次約埋一齊啦~!!
不過今次有所不同o既,就係平時玩開o既人都冇出到場啦~!!

至於未去飯局之前,我就要先出去葵芳到訂左架新車啦...
期間『愛人』曾經打o黎問我去左邊,就咁我地又吹左陣水啦~!!
及後就搭車落返旺角,因為我同Raymond就約左o係朗豪坊到等嘛~!!

會合左佢之後,我地就行左一輪睇下有咩生日禮物好買啦...
最終佢都係揀返上次去買朱古力o既舖頭,咁樣我地就叫夾份送左份禮喇~!!
期後我地就o係到繼續行街睇野兼買野,而我就買左一套新衫俾自己啦~!!

行到差唔多夠鐘之時,我同Raymond就先行上去今晚食飯o既地方啦...
佢同Tracy一路通訊交代,講返俾佢知我地已經到達左目的地等緊大家喇~!!

而今晚呢轉飯局除左我同Raymond之外,咁當然仲有Tracy同埋阿Ken啦...
另一方面...今晚呢個約竟然仲有一個好耐冇見o既舊同學都有一齊出席啦~!!

起初大家見返o既時候都冇咩講,最多都係講下大家o既近況同埋生活啦...
而我同Raymond就兩個傾下計咁啦,大家圍埋食下野同埋吹下水咁又一晚啦~!!

食完飯之後...我地就轉戰去左間Caffee到飲野同埋玩下game啦...
不過當中覺得好悶o既時間,我就係咁同個仔玩SMS傾計兼講俾佢知現狀嚕~!!
同時呢個時間『愛人』又打o黎搵我,主要係想同我講佢要同朋友出街食宵夜~!!

至於全晚整體氣氛其實都唔差,只係我今晚好似冇咩特別話題同佢地傾...
所以我今次就變得比較少野講,最多都係聽佢地講又或者求其答返兩句啦~?!

唔經唔覺玩到差唔多接近12am左右,我地都係決定係時候要散喇...
車程期間咪繼續同Tracy吹水同埋講下及後活動計劃,希望大家多d聚下啦~!!