2011-05-09 18:03:28Ethan~

9/5/2011

 
今日全日o既心情都唔錯,因為由返工到放工都可以見到想見o既人呀...
一朝早返工就先由『愛人』打頭陣,佢今日好落力係咁哄我笑同開心囉~!!

唔知係佢今日心情好,定係佢做左某d野驚我嬲或者要野準備要求我啦...
總之佢今日o既表現就簡直係一流,而且仲係全日都冇俾我鬧過半句添呀~!!

今日返工時間好自由身,因為老細放左假o既日子係特別令人輕鬆啦...
而且今日又係咁同班同事吹水,加埋『愛人』今日又間唔中同我玩左一陣啦~!!

至於收左工之後,我都係照舊先返左屋企沖涼同埋換過套衫啦...
期後玩左一陣電腦就出門口去何福堂,因為今晚會同阿仔出去食飯呀~!!
而食完晚餐同埋傾左近日d事之後,我地就轉戰紅橋食糖水兼繼續吹水啦~!!

今次約呢轉飯局o既主題係以簡單為主,因為主力都係講下近日d事啦...
雖然冇咩特別o既野要進行研討,不過都要交代埋下半年度o既活動計劃啦~!?

由於阿仔已經完晒考試,所以我地每月o既meeting數目就將會增加啦...
同時又因為下半年度太多野要搞,所以我地就已經先傾左個共識會點做啦~!!

至於講到關係到我自己方面,近日對於我o既改變同習慣都有唔少迴響啦...
所以我亦都趁住今晚呢個機會,好好咁同阿仔傾返轉同埋聽下佢o既見解啦~?!

因為身邊好多人都同我講,自從『愛人』出現左之後就令我轉變左唔少~?!
同時呢個改變都唔係件壞事,只係我宜家o既生活唔似以前咁單調囉~?!

聽完阿仔講左佢o既意見之後,我都係時候要同佢講講佢未來o既動向啦...
由於『愛人』已經出左牌,所以佢地稍後時間就肯定會見面或者食餐飯啦~!?

但係下半年度第一個重點o既大型活動,就係我o既生日活動安排喇...
因為阿仔暫時已經叫做有左初步計劃,事關主打都係玩我想玩o既野為主啦~!!
但如果要就埋『愛人』同場o既話,咁可能中間o既安排就要再作調整喇~!?
 
天梯

如可 找個荒島
向未來避開生活中那些苦惱
如冬天欠電爐 雙手擁抱 可跟天對賭

無論有幾高 就如絕路
隔絕塵俗只想要跟你可終老
來跨出那地圖 不需好報 都只想你好

能共你 沿途來爬天梯 不用忌諱
中傷流言全悍衛
留住你 旁人如何話過不可一世
問我亦無愧 有你可失去我一切

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

前方 仍然大霧
到懸崖或海邊也許永不知道
能相擁到白頭 一起偕老 不跟天鬥高

前面有幾高 一片荒土
每步隨著攀登叫雙手都粗糙
從崎嶇這路途 開墾給你 可走得更好

能共你 沿途來爬天梯 黑夜亦亮麗
於山頭同盟洪海中發誓
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可以 拆破這天際

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

握著手 而幸福包圍泥牆簡陋
牽著走 懷著勇氣至愛得永久

幾多對 持續愛到幾多歲
不轟烈 如何做世界之最
千夫所指裡 誰理登不登對
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去