2011-04-25 22:44:41Ethan~

24-25/4/2011

一連兩日都有活動同埋飯局,同時一兩日都有同『愛人』通過電~!!
周末首日(24/4)就同一班親戚出左去行街食飯,所以呢日就由早忙到晚啦~!!

上段時間就先去左葵芳拎車兼行左陣,期後佢地就話要轉戰沙田喇...
去呢到一行就行左半日時間,至於夜晚就成班人入左火炭到食晚飯啦~!!

至於食完飯之後,我就連同屋企人搭左73A返上水再轉車返o黎啦...
一心諗住夜晚搭呢條線應該都唔太慢,但點知最尾都係中左伏囉~!!><”

正正就係知道73A會經『愛人』屋企,所以就打俾佢吹左陣水啦...
而最巧合o既...就係當我架車去到佢樓下之時,佢竟然問我去到邊喎~?!

我就梗係要繼續行程搭返上水,而佢就約左朋友去粉嶺中心吹水喎...
咁當然當中o既對話就少不免互串下,而佢亦繼續有發揮佢o既搞笑本能啦~!!

至於今日(25/4)就因為要落上水,所以回程就諗住搭261返o黎屯門算啦...
點知...咁都竟然俾我望到『愛人』坐左o係對面線架A43到囉~!!
起初我自己都未敢完全肯定o架,所以之後就SMS左佢諗住確定下先嚕~?!

點知咁樣一確定之下,我就更加肯定自己o既視力原來係好冇問題囉~!!
兩部車o係公路上分別開緊對頭,但係咁都竟然俾我望到兼仲要認得出佢囉~!!
而呢件事當然亦令我地有通過電,因為我會令佢覺得呢件事有點兒出奇卦~?!

至於夜晚...我就因為要幫大妹轉交野俾Angela而出左去元朗啦~!!
此行除左要俾野佢之外,我當然都有同佢食飯同埋講下近日發生o既事啦~!!
經過一個飯局o既時間之後,最後陪佢去埋晒佢要o既野就一齊去搭西鐵返家喇~!!