2011-04-23 10:56:09Ethan~

23/4/2011

 
年度生日o既首個飯局,經過我地努力夾期之後就安排左o係今晚喇...
上半年度重點生日人物,唔使多講都知道會係我地之首o既阿姨啦~!!

正常o既情況之下,佢o既生日活動通常都係會有比較多人會出席o既...
但由於今年好多掛牌人都有事在身或已離港,所以今次搞左個少聚就算喇~!!

至於今晚出席o既除左主角之外,另外就仲有我、阿大、Raymond同埋屈姐啦~!!
而我今日下午由於有事出過九龍,所以最後都係接埋Raymond一齊返入o黎~!!

雖然我同Raymond約左一齊搭960返o黎,不過上車地點就係分開o既...
所以我去到灣仔碼頭總站o既時候就要通知佢,等佢知道要上邊部車會合我啦~!!

另一方面...
由於佢今年係首次出席阿姨生日,所以佢自己就預備左一份禮物啦~!!
呢份禮物雖然唔係玩咩特別意思,但係Raymond都係好有心思咁去揀o既~!!

會合左之後就梗係吹下水同埋玩爆料啦,因為早前又有意外發生左嘛...
而我都係從阿姨口中得知部份內容,知道佢同Tracy期間又有d唔協調嚕~!!

由於返到入o黎屯門之後o既時間都尚早,所以我地就先去食左d野啦...
繼續吹下水同埋hea左一陣先,之後就行過去接埋阿仔先一齊過市中心啦~!!

因為今晚飯局將安排於市中心食,所以主角同埋屈姐就自行過去啦...
主角收工之後唔使五分鐘就已到達,而飯局就可以o係呢個時間開始正式喇~!!

五個人圍埋一齊少不免吹水影相,咁當然都係講下大家近期d事啦...
我地發覺今晚o既大家都好放,不論係傾邊方面話題都顯得特別輕鬆唷~!!
互串互玩一輪之後就接近飯局尾聲,而我地幾個就一齊送阿姨行返屋企啦~!!

除左阿大因為要早走之外,我地幾個人就繼續邊行邊傾計啦...
而且阿姨同埋屈姐仲係咁叫Raymond搬o黎屯門,話咁樣可以成日同我地玩喎~!!
其實真係可能住o既地方唔同,所以大家o既習慣始終都係有所唔同嚕~?!

我地喜歡圍埋一齊吹下水食下野,要見o既亦都係非常方便啦...
畢竟大家住o既地方都係屯門區,一個電話就已經可以約埋去某地點等喇~!!

至於o係送完阿姨返屋企之後,我同屈姐就送埋Raymond去搭車先散啦...
而o係大家各自都返到屋企之後,我地就繼續玩左排MSN先正式完結今晚活動~!!

而至於我自己方面,今日下午阿仔當然有打過俾我問下今晚詳情啦...
而今日全日最令我意外o既來電,相信都係我o係灣仔碼頭等緊960之時o既佢~!!

因為今日任何set左o既鈴聲都響過晒,當時我都有諗會唔會連佢都響埋呢~?!
點知諗左一陣間之後,我就竟然收到『愛人』電話問我今日去左邊喇~?!

佢話佢剛剛先訓醒冇耐要落街買野食,所以就諗住打o黎搵下我喎...
雖然佢把口就話放假都搵下我,不過我肯定佢係有事要相求先會出現啦~?!><”

而佢呢四日假期o既行程安排,其實佢早前就已經同我講左一次o架喇~!!
至於佢今次o既來電除左係吹水兼有事相求外,當然就係同我講下尋日o既事啦~?!
先後透過電話同埋MSN對話,佢要俾我知同埋要講o既都已經叫做講晒喇~!!

我唔知道佢係咪特登咁做,成日想借機過d料俾我去了解下佢啦...
不過我肯定我自己對佢o既認知都唔少,起碼都叫做比其他同事好得多先啦~!!