2011-03-26 12:25:12Ethan~

26/3/2011

 
呢個講左都好耐o既唱K聚會,終於定左本月o既今晚正式舉行喇...
自上年除夕夜有唱過之後,我地都已經好耐冇左踏足過K場一展唱功喇~!!

今次之行原定就有五個人o既,點知Phoebe最後都因為開工關係而缺席啦~!!
所以今晚就只係得返我同阿仔,Raymond同埋Nicole四人一齊去左呢次聚會啦~!!

四個人首先去左間party房到唱,環境同感覺簡直都絕對係一流呀...
分分鐘o係到搞返個私人唱歌派對都掂,所以今晚就係我地四個o既Music Cafe嚕~!!

而今次唱o既歌多數都係舊歌為主,同時今晚唱左o既快歌數目都比平時多呀~!!
至於我就當然唱左想唱o既之外,今轉仲特登揀左兩首歌係刻意好想去唱o既歌啦~!!

今時今日唱返好多從前o既歌,呢種感覺原來又係另一種體會啦...
畢竟自己都經過左唔少o既改變,所以o係聽返或者演繹o既層次都有所唔同啦~?!

與此同時...今晚o既我亦都特別重新帶o黎左多首演唱會版o既作品啦...
相關o既版本除左令我覺得好聽之外,睇返相關o既片段亦都搵返唔少昔日回憶~!!

至於o係去唱K之前,我就先去接埋阿仔一齊去搭車落元朗站啦...
因為我地要先去接埋Raymond,及後就去M記坐左陣兼食野同吹左陣水啦~!!

等到Nicole都話到埋之後,我地就一行四人過去目的地開始今晚個活動唷~!!
唔同o既歌路今晚都有唱過,咁當然三妹就繼續表演到佢好獨特o既唱功啦~!!

難得有圍埋見面o既機會,唔少得o既就梗係影相、食野同埋吹水呢d環節啦~!!
至於玩到接近尾聲o既時間,我地就要因應要調房o既要求而調左去間細房埋尾~!!
玩到差唔多11pm左右,我地就各自因應自己屋企而自行搭車散去唷~!!