2011-03-21 19:03:25Ethan~

21/3/2011

 
估唔到前日先阿仔見完面,今日下午又收到佢電話約我今晚再見喎...
而且我地今晚呢轉見面,仔仔仲準備左兩部今日先出o既新車送俾我添呀~!!

其實星期六當日有佢陪左我一個下午,我都已經夠晒開心同滿足喇...
點知今日o係返工時間,阿仔又打俾我問我係咪要買K51同K76唷~!!^.^

我最初聽到有電話響之時,都唔醒起自己幫阿仔已經轉左專用鈴聲囉~!!=.="
期後我先知道係自己部機響緊,而且我又以為阿仔部機已經修復完成啦~!?

如果阿仔係因為要拎部手機去整而出開去,咁樣我都唔覺得有咩奇怪啦...
點知佢部機就仲未拎去整,但係就竟然為左買兩部車俾我而特登走左出去囉~?!

雖然阿仔買車俾我都唔係第一次,不過我都真係覺得好開心同感動呀~!!
至於今晚o既一聚期間,我都有同佢順道講埋呢兩日同『愛人』有過o既對話~!!

相信全部o既掛牌成員當中,都冇咩邊個唔清楚阿仔對我o既影響力啦~?!
呢排『愛人』又差d出事,幸得阿仔o係星期六同我有過o既分享而救左佢嚕~!!

所以『愛人』就好希望識下阿仔,事關佢成日都因為唔少問題而俾我鬧~!!
再者...佢應該深信阿仔係唯一可以o係我管治之下而能夠打救佢o既人啦~?!

雖然佢地兩個現時都處於唔同重要位置,不過要講就點都係仔仔地位最高啦~!!
而且...我都唔知道『愛人』同寶貝仔相識之時,會變成個咩局面呀~?!

畢竟佢地兩個出場時間同身份都唔同,或者就係因為咁而令我立場有所不同啦~!!
對於阿仔...就算佢有冇各種(新)元素都好,我地都唔會因為咁而去變~?!

因為佢又一出場開始就已經係咁,所以我地根本就唔需要再去要求d咩啦~!!
同時o係佢身上最難得o既,就係佢一直都保存得好好o既一顆赤子之心~!!
而最值得我地去珍惜o既,就係我地呢份已經經歷過無數考驗o既關係同感情呀~!!