2010-11-28 01:17:16Ethan~

21/11/2010

今日係自由身o既第三日,所以就同左個朋友出去食飯兼吹水~!!
我地今日之行係去左荃灣食野同行陣,而且行程間都o係商場到影下相~!!

因為就快到聖誕節,所以呢排d商場都已經搞到好靚喇...
正正就係因為臨近年尾o既時間,突然間又覺得呢一年好似過得好快咁嚕~!!

好耐都冇同呢個朋友外出,不過我地今次就真係傾左好多生活事呀~!!
除左會講下自己o既工作同生活之外,當然亦會提到d感情方面o既問題啦~!!

放假俾我o既感覺,就總係覺得d時間比平時返工日子行得特別快~!!
我地行左一個下午兼傾左一排咁就完左行程,之後我地就各自散去喇~!!

及後到左夜晚時間,我就自己整左d野食叫做填飽個肚就算喇...
之後又有朋友打來搵我,話想約去出去傾一陣間計兼拎d野俾我喎~!!

呢一日o既日與夜都先後傾左唔少野,忽然令我對我o既人生更具感觸~?!
有時我都會諗...我自己好似為唔到我身邊o既人做到d咩咁~?!><

我寧願身邊o既人對我唔好太好,或者咁樣可以令我覺得冇咁多虧欠啦~?!
但同時我亦好矛盾咁諗,唔通真係會有人唔希望身邊o既人對自己好d咩~??

呢年身邊好多人都有同我講,叫我...要對我自己好一d啦~?!>w<”
唔好下下都為左人地o既感受而忽略左自己,做人都應該令自己過得開心d嚕~!?
我心裡面開始存在一個問題,就係咩野先至係叫做真真正正o既快樂呢~?!