2010-11-13 22:51:49Ethan~

13/11/2010

呢個月可以用忙到嘔去形容,返工返到個人到傻晒喇...
而上個月又冇咩時間同機會搞飯局,所以呢兩個月都想做返多d啦~!!

自上星期開始有飯局之後,今個星期仍然都係繼續有啦...
至於今晚主角就係Raymond啦,而今次目的地就約左去旺角~!!

唔知係咪又係太耐冇出去呢,今晚一落車就覺得出面好迫同好多人~!!
突然間...令我有種唔係好習慣o既感覺,都係覺得屯門好d嚕~!!

自九月阿大o既生日活動之後,我地就差唔多兩個月冇見面喇~!!
雖然呢排個人都係非常之累,但我都係覺得應該要聚下見下面唷~!?

另一方面...
早前由Raymond口中得知,原定今晚o既約會仲有阿大係會出席啦~?!
不過由於阿大今日有事在身,所以佢就未能出席今晚呢個小聚嚕~!!

而我地見到面o既時間,多數都係互串同埋講下d近期事啦...
大家都關心一下對方o既工作情況,而且又呻下自己份工o既無奈啦~!!

食飯吹水呢d野就必做喇,當然我倆碰頭o既時間亦都不忘講下笑話~!?
除此之外...我地都有講下呢排身邊一d比較熱爆o既娛樂新聞及時事~!!

到食完飯又行左一排之後,我地都差唔多時間夠鐘散水喇...
佢今晚就竟然出奇地好到送埋我去搭車,然後佢先至自己搭車走人嚕~!!

平時返工返到個人好累都好,有時間可以同朋友一聚係件開心事~?!
最起碼...我地可以咩都唔使諗咁講一餐,可以拋底平日o既壓力去玩嘛~!!

今晚...我地突然諗起一個問題,就係我地究竟相識左幾耐時間呢~?!
我地一直o係到諗同埋計返時間,返到屋企又搵晒過往o既線索去肯定個答案~!!

唔講唔覺...原來秘書出左牌都已經有三年多o既時間喇~!!
憶記返起初相識之時,突然間令我地都同樣覺得時間真係過得好快呀~!!

一步一生

童年是誰伴我走 挽我的手
望我踏上天梯 不可退後
曾經期望著我 前程和戀愛 甚麼都擁有

沿途就算跌 要跌得好看
才能不自責 報答別人厚望
然而誰明白我 沒你們所想的堅壯
我很想找個人 對我說別怯慌

回顧中彷彿一步一生
每一級一世都難忘 如何吸引
曾碰上每個過路人 跟我漸行漸遠
懸崖上我始終都企穩

誰伴我去走一步一生
每一位一個不留神 不再熱吻
還有沒有人 令我驚險又興奮
願我能 提示我這一雙腳 別震

沿途就算跌 要跌得好看
才能不自責 報答別人厚望
然而誰明白我 沒你們所想的堅壯
我很想找個人 對我說別怯慌

回顧中彷彿一步一生
每一級一世都難忘 如何吸引
曾碰上每個過路人 跟我漸行漸遠
懸崖上我始終都企穩

誰伴我去走一步一生
每一位一個不留神 不再熱吻
還有沒有人 令我驚險又興奮
願我能 提示我這一雙腳 別震

前面是誰伴我走 挽我的手
但笑著吃苦的氣力 我有