2010-09-17 20:48:12Ethan~

17/9/2010

   
期待已久o既阿大生日及回歸派對,聽日就要正式登場喇...
所以今日就一定要將所有野傾好同埋尾,希望聽日一切都順利完成~!!

由於今日下午好野要處理,所以我就特登放假去搞埋佢啦...
返屋企食完lunch之後,我就開始今日下午要忙o既野喇~!!

第一轉就係先去買演唱會門票,可以o係11月o既時候同個仔去睇~!!
期後順路去買埋部巴士模型就搭車入城大,準備接個仔放學同埋傾d野啦~!!

呢次之行上左佢宿舍到坐左陣,個環境o既感覺都叫做唔錯啦...
等個仔執好晒d野同傾左陣計之後,我地就去起行去搭車返入屯門喇~!!

不過呢轉車程就真係好當黑,事關我地遇到巴士阿叔兼塞車啦~!!
我真係點都估唔到呢d情景竟然會俾我遇到,而且仲要一次車程內咁多問題~!?

今日之行...
除左同個仔回顧左過去一星期o既野之外,同時都有講下家族事宜啦~!!
至於重點就梗係講下佢聽日o既行程及安排,當時其他o既事都有講過下啦~!!

至於回程返到屯門之後,佢首先要去我到度拎左d野準備聽日用先...
逗留唔係太耐o既時間後,我就一定要放佢返屋企食飯同埋休息下喇~!!