2010-08-19 13:43:24Ethan~

19/8/2010

 
繼續要忙於工作上o既野,另一方面又要忙於活動o既野...
自從阿大回歸左之後,我o既生活就變得比之前過得更加o既充實同有意義~!!

呢個星期繼續要同各搞手開會,繼續傾埋要做o既處理同埋安排啦~!!
至於日前因為身體不適o既關係,所以就冇應Angela約去睇戲喇~!!

另一方面...
日前我亦有同四妹通過電話講關於阿大,因為我今次想聽聽佢o既意見呀~!!
事因我早前見完個仔之後,佢o既反應突然令到我有野想深究一下嚕~!!

做左五年兩仔爺o既我地,上次會面o既時候就令我有更深o既體會~!!
呢五年時間話短唔短;話長又唔長,但係所有o既經歷都絕對係好實在嚕~!!

短短呢半年時間之內,我就經歷左唔少次生離死別o既場面啦...
或者就係因為呢d經歷,更加令我學識珍惜同愛自己身邊人o既重要性啦~!?

佢o既回歸係我一直所期待,而且本年亦係五周年慶典o既時間...
所以我先為佢打造一個既特別又難忘o既生日會,希望令佢開心咁迎新唷~!!

上次見面時間實在太匆忙,原本想講同埋要講o既都冇足夠時間傾啦~?!
所以今晚呢次約見就係上集o既下篇,希望今次可以多d時間講下心事啦~!!

而且我亦都趁住今次會談,可以更加了解佢去左澳洲前後o既轉變同感覺啦~!!
除左有問到佢一d經歷之外,另外亦就住佢上次o既答案作一個更深入o既剖析嚕~!!

至於個仔由返來到宜家,佢亦都已經先後出過唔少唔同場合o既活動喇...
佢d期真係可以話爆到七彩,有時候想見下個仔都必須要早d約先得呀~!!=.=”

另外佢又將於月尾開始搬去大學宿舍住,所以未來o既安排又會有轉變喇~?!
不過...我認為最重要o既,始終都係個人o既本質同埋內心囉~!!
 
所謂理想

曾經趕不上 至立心趕上
迷失中走過 才認清方向
從舊時天真 漸變成一臉倔強
誰又來聽心的傷

如果真的愛 其實我善良
如果真的痛 流淚也平常
隨遇而安好 還要贏一次硬仗
誰又來用心欣賞

難道開不開心都同樣 才稱得上是修養
從一開始不反抗 一生不可反抗 怎麼可甘心這樣
回望 彼此扭曲的模樣 遺失的拚命追上
還想不想犧牲我 想不想犧牲愛 堅守這一些所謂 理想

成功這麼近 才越戰越強
回憶這麼遠 忘掉也平常
期望無止境 直到良知也奉上
誰在乎滿身的傷

難道開不開心都同樣 才稱得上是修養
從一開始不反抗 一生不可反抗 怎麼可甘心這樣
回望 彼此扭曲的模樣 遺失的拚命追上
還想不想犧牲我 想不想犧牲愛 堅守這一些所謂 理想