2010-08-09 11:35:33Ethan~

9/8/2010

 
阿仔於回歸之後雖然已經見左一次,但係今日先係第一次正式活動啦...
上次見面就只係回歸後同佢講下d野,而今次開始就正式係計劃之內o既事喇~!!

個仔搞完屋企野同埋食完野之後,我地就約埋o係建生輕鐵站等啦...
隨後就搭960出港島中西區,開始我地今日o既歷史一日遊喇~!!

至於o係車程期間,佢先同我講下回歸後所做過o既野先啦...
到佢講過晒呢幾日o既行程之後,跟手就到我同佢講下我呢排要做o既野啦~!!

落車之後...我地就去搭返程開蓬巴士上半山開始行程啦~!!
我地今日去左幾個比較出名o既地方,當中包括香港大學同埋孫中山紀念館~!!

至於行程期間就梗係會影下相留念,隨後我地就行返落山去返中環海傍喇~!!
呢堆地方當然有值得介紹o既背景,期後吹左一排水同傾下心事就返過九龍啦~!!

至於呢場就加入埋細佬泉一齊食飯,而今晚o既旺角終於都唔同晒喇~!?
因為今日o既所有事同埋所有景,自個仔回歸後都已經變回初時o既感覺喇~!!

食飯傾計當然就唔少得啦,隨後最後一站就係幫個仔打造第二形象喇~!!
由於下個月佢就生日,但今個月佢d期又非常之爆...所以就唯有早搞~!!

同佢買好晒新衫之後,今日所有o既行程都已經接近尾聲啦...
最後我地就一齊搭車返屯門,同時今早個仔亦送左兩部巴士俾我做禮物呀~!!

一連玩左三日且又去左唔同地方o既我,心情真係比早幾個月變得好呀...
其實個仔可以返到來且又可以陪我四圍去,我已經覺得係最開心、幸福同滿足唷~!!

或者...我一切o既開心,絕大部份都係因為我所重視o既呢個仔啦~!!
因為只要有佢陪住o係自己身邊,我就有好多o既動力同精神去完成一切一切嚕~!!
 
眼淚為你留

聽著前度極愛聽的 一首歌曲
心裡默默地去追 從前的夢
在我寢室內找個樽
再向傷心處撒鹽 籌備就緒
讓我開始哭

能否 用這樽裝滿淚水
作分手紀念裝飾書桌然后安睡
只要我哭 就算哭得有點累
但夠傷感裝滿了 沉澱了 不要追

人像木偶 玩偶 歌曲一句響出顫抖
還提示我 別似著曾經擁有
靈魂已失 心仿佛死去
歌曲盡頭 仿佛一切已飄走
留淚為了留存我的自由
來讓眼淚 為你樽內留

能否 用這樽裝滿淚水
作分手紀念裝飾書桌然后安睡
只要我哭 就算哭得有點累
但夠傷感裝滿了
沉澱了 不要追

人像木偶 玩偶 歌曲一句響出顫抖
還提示我 別似著曾經擁有
靈魂已失 心仿佛死去
歌曲盡頭 仿佛一切已飄走
留淚為了留存我的自由
來讓眼淚 為你樽內留

人像木偶 玩偶 歌曲一句響出顫抖
還提示我 別似著曾經擁有
靈魂已失 心仿佛死去
歌曲盡頭 仿佛一切已飄走
留淚為了留存我的自由
來讓眼淚 為你樽內留