2010-08-02 13:39:10Ethan~

1-2/8/2010

 
一直等左咁耐o既結局,今日終於都成為左事實喇...
呢種開心o既感覺真係難以形容,興奮程度比起中獎還要勁呀~!!

尋晚(1/8)個仔終於上機.經過一晚之後就終於抵達香港喇...
由佢上機o既一刻都已經令我充滿期待,直到今早收到SMS後就更加高興呀~!!

由送佢上機到宜家佢正式回歸,過程中都好似經歷左唔少野咁啦...
而自知道佢尋晚就上機開始,突然間o既我就好想時間可以行得快d啦~!!

經過左呢段無奈o既時間,尋晚o既夜晚俾o既感覺我係特別唔同嚕...
呢個世界突然間變得好美好,我o既生活又再一次回到我想要o既世界啦~!!

佢終於返回歸我地呢個大家庭,又再一次成為我地o既至愛喇...
早上時間只係好簡單咁通過SMS啦,期後就開始叫人準備下月o既事喇~!!

由於佢下個月就生日,所以我地就由今日開始正式準備啦...
為左俾到一個令佢難忘且驚喜o既生日,我都要花唔少時間同埋心機呀~!!

另一方面...
今日食完晚飯之後,我就突然收到個仔來電話約出去老地方見面啦~!!
呢次係佢回歸後首次見面,其實我心情係開心得來又帶點緊張嚕~!!=.=”

見面後當然講左好多野,當中唔少得就梗係兩地o既生活啦...
睇到個仔經過呢次旅程之後又成長左,我當然係好替佢覺得開心啦~!!

不過自己地頭始終都係好d嚕,而佢回歸後就已經搞好左入大學o既野啦~?!
而且今次除左講到我地o既生活同感受之外,另一重點就係佢要向我交代好多野~!!

日後佢入學後o既生活及安排,以及家族上稍後o既所有安排...
我地都於今晚有左共識,至於呢種興奮o既心情相信係會得以延續唷~!!
因為佢o既回歸...就係我最大o既滿足、快樂同埋幸福嘛~!!^.^

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)