2010-04-02 10:49:42Ethan~

1/4/2010

正式踏入左第二季o既日子喇,個仔就變得越來越忙...
因為佢又應付眾多o既考試同功課,所以我地傾計o既時間都少左~!!

另一方面...
今晚又終於正式同二少見過面,因為佢要親身拎d野過來俾我~!!
其實前期已經醞釀佢緊佢回歸一事,不過只係欠個時機嚕~?!=.=”

其實佢所謂o既回歸,都絕對唔會影響到阿大o既必然性...
因為好多野已經係根深柢固,要改變咪唔係話一時三刻就可以呀~!!

而我旗下o既掛牌仔,宜家就只係得返阿大一個咋...
世俊同佢都已經先後再次上牌,或者呢個轉機都未必係壞事呢~?!

最重要係...自己已經調適好心情去面對啦~!!
既然已經三番四次失望過,咁咪唔好再放任何期望落去囉~!!=.=”

今晚先後同佢地兩個傾過計,更加令我明白佢地o既分別囉...
畢竟阿大o既要求同能力都最合我要求,而二少就始終太小朋友喇~!!

當年四大男孩掛牌o既時候,我都已經好清楚佢地o既實力唷...
既然用左咁耐時間先搵到一個最好o既,咁又點解仲要去揀呢~?!