2010-03-17 22:10:58Ethan~

17/3/2010

 
各有各忙o既生活,宜家真真正正咁擺在眼前...
自從阿大走左之後,家族上就連一個活動都冇再搞過喇~!!><”

我唔知道點解會咁,只係知道好似咩都要靠我去做咁~?!
我都好希望有人可能帶頭或者協力去做,可惜...我見唔到有嚕~!!

今晚個仔又同我MSN傾左一陣,呢個已經係一個難得o既習慣~!!
從前佢係身邊o既時候就話易d見到,宜家想見都真係好難喇~!!

冇左佢o係身邊之後,我都覺得自己突然性情大變呀...
我就好似忽然間變左第二個人咁,同往時o既我總有唔同囉~!!

莫講話心情同精神有異,宜家就連活躍程度都有變呀...
個仔正式開左學之後的確係忙左好多,所以連傾計o既時間都有變~!!

最初o既時候...都叫做可以keep住每日傾到一陣~!!
宜家一星期之中可以過到半數,都已經叫做係好難得o既事嫁喇~!!><”

我唔知道佢係咪又睇左blog之後,發覺有d唔妥啦...
佢今晚突然為少左時間陪我傾計o既事,而同我講sorry呀~!!><”

直到宜家為止,我依然覺得呢個仔對我係有情有義嫁...
因為從佢o既行動同言談話到俾我知,佢仍然對我係有個心嚕~!!

除左係時間同經歷之外,另一大原因就係佢o既性格...
我身邊已經好難再搵到一個好似佢o既人,所以我真係特別疼錫佢嚕~!!
我自問自己對人要求都幾高,而能夠做到我心目中o既第一就更加唔簡單啦~!!