2010-03-06 21:52:49Ethan~

6/3/2010

 
自尋晚同個仔傾完計之後,今晚又再次有得傾...
宜家傾到計o既機會難得,所以我就梗係把握時間同機會啦~!!

今日整體心情就真係唔多好,因為好多事都唔太如願...
先係俾人嘈醒之後,跟手夜晚又同屋企人及某朋友嘈完來嘛~!!

就係由於我先後同人嘈左兩次,所以搞到心情更差...
最後就搞到我將自己鎖o係房到,而且仲諗野諗到好唔開心添呀~!!

原本都有諗過搵大妹傾下計,但最終都係冇咁做啦...
跟住又有諗過落樓行個圈冷靜下啦,點知又無啦啦落起大雨喎~!!

不過...就係因為咁,所以我先可以同到個仔傾計~!!
我原本都以為佢今晚唔再on嫁喇,但點知佢又主動搵我喎~!!^.^

事關佢已經睇左d野同知道左d事,所以就出現搵我喇...
佢做足晒功課先出現,明顯係因為知道我心情已經陷入谷底嘛~!!

我好欣賞佢有守佢o既承諾,而且仲好有我心...
從我同佢o既對話間,我明顯係感覺到佢帶有一份關心同擔憂嚕~!!

佢好理解我o既心態同情況,所以佢知道只有佢做先會有效~!!
咁當然同個仔傾完計之後,我o既心情就梗係好返好多啦~!!