2010-02-23 13:27:14Ethan~

22/2/2010

 
尋日好夜時間,先同個仔傾MSN呀...
原來佢已經正式開學喇,同時佢今日返學又真係勁累呢~!!

上完好多個鐘頭堂之後,另外仲有其他野要上呀...
所以個仔返到去屋企食完飯之後,就即刻走左去訓覺喇~!!

訓醒左之後,先再走去沖涼...
跟住就同我傾左一陣計,同時又同我講下佢o既近況呢~!!

佢話開學後o既星期一,就係佢一星期最忙o既時間...
再者佢宜家上堂全部都係聽英文,所以佢都應該覺得係有d吃力嫁~!!

畢竟...佢始終都未係好習慣到全英文生活嘛~!!
上堂如果係悶的話,佢就更加會覺得好難頂同好想訓嫁喇~!!

講真啦...佢咁肯捱同咁有決定都話覺得好難頂呀~!!
如果換轉係我o既話,我諗我好快就會俾堆英文打到沉晒嫁喇~!!

學業對佢來講,相信都會全一個全新挑戰...
不過我都希望佢可以學有所誠,對佢o既將來亦有正面影響嘛~!!

我已經預備左好多計劃,等佢返來之後就會陸續出台...
而其中一個屬於佢o既生日及回歸活動,我地高層亦已經有左共識~!!

雖然我唔知道我地o既將來會係點,關係又會唔會有變~?!
但係...我只係想用自己有限o既時間同最大o既努力去令佢開心~!!
 
其實我不快樂

離別你不經異地     想工作暗天暗地
直到可困倦沉睡     不掛念你
情願我呼天叫地     總好過這麼顧忌
害怕走往日場地     倘碰著你會撐不起

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄  只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶     找到轉機

其實我很不快樂      想躲進暗黑街角
淚再可痛快地流落   不知哪日會對愛再有感覺

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄  只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶        找到轉機

和誰人在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄  只好退避

和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶        
難道這份記念如像空氣
欠缺就會死