2010-02-21 18:37:20Ethan~

21/2/2010(期待的來電)

 
接近五日o既時間冇聽過個仔把聲...真係好唔慣呀~!!
平日兩三日都冇聽過已經唔慣,更何況係宜家咁呢~?!

呢排心情真係爆差,完全咁陷入低沉同火爆o既情緒~!!
好多人同我講野,我都可以接近冇反應或者係唔耐煩囉~!!

不過今日下午,個仔竟然打長途返來同我傾左一陣呀~!!
我終於都聽到佢把聲喇,真係覺得好幸福、開心同埋感動呀~!!

最初見到部手機響o個陣,都有d覺得個來電號碼係好似識咁~?!
一聽之下...個仔問我:係咪好surprise呢~?!
呢一刻o既我都完全唔識俾反應,跟住冇耐就知道原來係寶貝仔喇~!!^.^

相信所有人都知道...阿大講一句;好過佢地講一百句~!!
從呢一件事再一次證明,阿大o係我心目心真係非常重要同埋唔同地位~!!

佢打返來除左問我近況之外,仲有就講左d佢o既生活事我知...
佢o係o個邊原來係冇冷氣嫁,所以佢就只可以開風扇吹咋~!!

最搞笑o既...就係把風扇竟然要個仔自己落手落腳去砌呀~!!
佢話親手成功搞掂左把風扇之後,真係別具一番成功感唷~!!

同時又聽佢講下開學前準備,知道佢去買書同返學o既情況...
原來佢係唔需要著校服返學嫁,至於買書方面就已經七七八八喇~!!

希望今年高考放榜時,可以有好消息俾到佢啦...
咁樣佢就可以快d返來香港,等我唔駛咁日掛夜掛啦~!!

佢走左都接近有一個星期o既時間,我都未曾有過呢種感覺...
我諗o係全個星期之中...我心情最好,都不失為呢個時間喇~!!^.^