2010-02-19 21:34:12Ethan~

19/2/2010

 
呢幾日內,除左尋日都有同個仔用MSN傾計...
我o既生活突然間變得好靜,就係除左同佢傾計o個陣囉~!!

呢幾日傾o既野,主要都係講下佢o係o個邊d生活...
因為佢始終人新路不熟,好多野都仍然仲係摸索緊嘛~!!

開左學都幾日,佢開始識到d新朋友仔喇...
睇返佢facebook所講o既野,呢班人應該係『過客』嚕~!!
出到外面o既地方識人係必須,但都要改變一下自己o既模式喇~!!

對佢o係個邊o既生活,我都叫做有d認知咁啦...
畢竟佢都已經有過初步介紹,所以我都要記得下佢d生活事嘛~!!

不過今日個仔搵我o個陣,第一個反應就嚇親我唷...
佢send左個喊樣過來,當時真係嚇到我以為佢出左咩事呀~?!
身處遠方o既佢萬一有咩事,我想幫佢都幫唔到d咩啦~!!>_<

原來...佢今日放學後,同左班同學去行商場買日用品~!!
但係點知想點程之際,可以搭o既直達巴士又已經開左尾班車喎~!!
咁所以就搞到佢要搭第二條線去轉車,就係咁所以就出左問題喇~!!

外國d地方好大,所以佢都係要靠搭巴士出入...
但係點知佢落車之後,就因為佢唔多熟路而搞到盪失左路呀~!!><”
好彩佢識得搵救兵去救佢,所以佢先可以安全返到屋企咋~!!