2010-01-19 20:40:16Ethan~

19/1/2010

 
今早個電話有d唔妥,最後搞到要拎出去整...
最初都以為佢只係開唔到,點知試左一排都仍然唔得~!!

最後,我就決定下午拎假出去旺角整機啦~!!
由於我身上冇機關係,所以我就即刻打俾阿大求救囉~!!

於我放工之前,個仔已經來到公司等我喇...
之後我就要先返屋企拎單,隨後就搭車出去旺角喇~!!

出到去之後,我地首要就係去左食晏啦...
而車程同埋食飯期間,我地都集中去傾下『愛情同相處』問題~!!

原來...我地兩個大男孩對愛情o既觀感都大致相同唷~!!
至於對於愛情o既進一步之行動,我地今日都有談論過唔少呀~!!

到食完晏之後,我地就要去SE服務中心整機啦...
由於要等機關係,所以我地就o係附近同過左朗豪坊行左一陣~!!

而行街街期間,我地o既話題就轉戰傾買衫同衣著喇~!!
現階段我地可以做o既都只係計劃,至於行動始終就等佢返來先嚕~!?

另一方面...佢要添置定出國o既野,亦已經準備得七七八八啦~!!
所以現階段佢想要或想買o既野,都可以話係暫告一段落喇~!!

行完一輪街之後,我地就返上去拎返部手機喇...
搞完晒今日d野之後,最後交代及初二日之安排亦已傾好晒嚕~!!

至於回程...個仔就竟然陪我搭58X喎...
由於佢要去美孚開工關係,所以佢就要o係呢到同我分開喇~!!