2009-12-31 13:31:09Ethan~

09除夕-2010元旦

 
每年到左呢個時間,大家都會有一種去舊迎新o既希望...
告別2009年,換來o既就係2010年呢個新開始喇~!!

至於今晚,就係本年最後一個活動喇...
一如以往o既幾年,我地都會有約埋一齊出外倒數慶祝迎新年~!!
唔經唔覺...呢個活動都已經搞左有五年時間嫁喇~!!

另一方面,今日同時係Raymond生日啦...
所以我地o係去倒數前,就先同佢一齊圍埋食飯作慶祝啦~!!
我地今晚揀左去左旺角打邊爐,之後先落去佐敦玩倒數嚕~!!

今次之行除左主角,我同阿大之外...
另有妖人,大妹,Angela,Tracy同埋阿Ken啦~!!
一行八人食左差唔多10pm呀,之後Angela就先行離開喇~!!

期後...我地就一行七人搭車落去佐敦準備迎新年喇~!!
至於o係搭68X期間,我地都不忘繼續傾下計同講下大家o既近況啦~!!
距離阿大離開我o既日子又近左一大步喇,我個心真係好忐忑呀~!!

面對呢種連我自己都唔識形容o既感覺,我只有無盡o既無奈~!!
至於大家都盡力提點佢同祝福佢,希望佢可能堅強面對呢個改變嚕~!!
其實...我都好清楚個仔都好無奈,而且仲有好多o既擔憂嚕~!!

落車之後,我地就一齊步行過去海傍啦...
不過由於當時已經人數眾多,所以我地就揀左個有利位置就算喇~!!
至於o係未夠鐘倒數之前,大家都繼續傾計同談及下新年願望啦~?!

新o既一年即將開始,大家o既願望都係以健康同開心為主...
至於另一重點願望就係快d搵到另一半,而呢個亦係阿大對我o既期望~?!
佢地咁多位都希望我快d有拖拍,同時阿大又話希望盡早有個阿媽~!!

對於明年,我主力都希望自己o既工作同生活壓力唔好咁大啦...
而家族上各掛牌未有另一半o既,就盡快自己心儀o既對象去拍拖啦~!!

我都明白...點解阿大今年會有呢個願望o既...
事關佢都好關心我,好希望佢走左之後可以有個人陪到同幫到我~!!
不過感情呢d野,我地咁多位都清楚知道係冇得勉強嫁嚕~!!

到左倒數最後20秒時間,我地大家都顯得非常興奮...
一齊大叫;一齊倒數去送09迎新年,同時又向各位祝賀一下啦~!!

而隨住一場燦爛o既煙花匯演落幕之後...
就正式為09年寫上句號,同時亦標誌住09年活動全部完結喇~!!

至於阿大呢...就係呢個時候,許下左一個秘密願望囉~!!
同時回望一下,個仔都已經第五年陪我過呢一個日子喇~!!

完結左活動之後,我地就一齊行返過去搭車返屯門...
大約2:30am左右返到屯門,我地就正式各有各散去喇~!!

至於o係回程o既60X上面,我地首先玩左阿大一場...
面對住未知感情同生活,究竟佢會點樣去作出平衡同選擇呢~?!

玩完佢之後,我同阿妹都送左好多祝願俾佢啦...
呢個時候o既佢變得好感慨,我知道佢心入面有好多o既唔捨得~!!
而我同佢都係一樣,好多道不完o既心聲終長留o係心入面~!!

送走左舊o既一年,新年就係新開始...
至於家族上o既掛牌成員,同時亦於新一年開始有所改變~!!