2009-12-28 13:33:41Ethan~

★~2009~★

話咁快又來到年尾,時間的確係過得好快呀...
又過一年...代表住自己好應該又成長左多一年喇~!!

回望返呢年,所得到o既快樂時間都比往年少...
睇返自己個日記,真係發覺一年比一年少野可以記低嚕~!!

好快就會步入2010年喇...
至於o係09年尾聲o既活動,就只係得返除夕夜倒數一個~!!
希望到時大家都可以玩得開心,留返一個美麗結局俾自己啦~!!

至於今年內所發生o既事...
工作上就越來越忙碌,搞到自己身體都出現左好多問題~!!
幸好...自己身邊仲有一班支持自己o既家族成員~!!

而掛牌成員方面,今年大家都真係各有各忙喇...
正正因為呢個問題,所以今年所搞o既家族活動都比往年為少~!!

年初時間,阿二因為一個問題而引起一場風波~!!
而呢場風波除左被視為鬧劇之外,同時佢六年o既掛牌生活就此完結~!!
到左呢個時候,所留低o既同期掛牌就只係得返阿大一個嚕~!!

而為左呢件事,之後都有好多o既餘波要處理...
親眼目睹自己身邊幾個細佬先後離場,阿大的確別有一番感受~!!
因為呢次問題,日後每次出席活動都係得返佢自己一個~!!

期後...阿大又要開始佢o既考試生涯喇~!!
忙左半年o既時間,到我生日o既時候先正式回歸返出席家族活動~!!

今年o既生日,的確唔係好特別o既一年...
但係經過左咁多o既考驗之後,我同阿大o既感情同共識就更上一層樓~!!
同時...呢年o既生日,亦係阿大於出國前陪我過o既最後一次~!!

頭半年o既時間就咁過左,至於阿大o既表現就顯得更成熟~!!
但係一封〝校長推薦信〞o既問題上,就俾我見到一個我從未見過o既佢~?!
縱使平日遇到任何困難都好理性o既佢,呢次竟然令佢情緒完全失控~!!

經過左阿二o既離場同埋推薦信事件之後...
好快就到左個仔要面對另一難關o既時間,中七放榜令佢陷入挫敗~!!
未能如願以償咁升上大學o既佢,另一個問題就於此洐生出來嚕~!!

因為佢未能於香港入讀大學,所以佢就要出國繼續學業...
而我同家族上多位成員,都為左呢個問題而傾左好多細節囉~!!

唔經唔覺...阿大都已經出道有五年多時間~!!
一直表現同評價都極佳o既佢...當然大家都會好唔捨得啦~!!
至於我...除左唔捨得之外,當然仲有一份擔心同埋唔習慣o既感覺啦~!!

落實離開日子之前,我答應過佢會盡量完成佢所有心願~!!
好快之後就到左佢生日,所以我特意為佢準備左一個驚喜囉~!!

呢個第一次...我地都覺得好難忘,而且仲成為本年第一件開心事~!!
佢o既生日的確比往年都過得特別,當然好多心意野同時出現於當日啦~!!

一個又一個o既難關,一次又一次o既難忘回憶...
彼此之間對o個份感情同關係o既肯定,比一切都來得重要嚕~!!

另一方面...阿大於考車牌同英文試方面都相繼通過左~!!
我終於見返一個好似平時咁有自信o既佢,不過佢的確係付出左好大努力~!!

至於好耐冇o係家族活動上出現o既四妹,於年尾時間終於有機會見面喇~!!
而呢次同佢o既見面,真係俾我認識到更多面且成熟左唔少o既四妹嚕~!!

家族上好多o既成員,今年都開始左大家忙碌o既工作生涯...
而『聚少離多』呢句話,忽然令我有一種黯然o既感覺嚕~!!
而我亦o係今年下半年時間,盡量約下大家傾下計同食下飯囉~!!

透過種種o既對話,真係可以令到彼此間更加了解對方o既想法~!!
先後都同家族唔少成員有過會談,而我就從佢地身上學到更多o既野~!!
除左學識從唔同角度睇野之外,同時更令我明白男女間想法o既分別囉~!!

睇過演唱會o既人,都會覺得佢有其吸引人之處...
現場o既氣氛真係令人回味,所以咁樣就造就左我同阿大o既第二次喇~!!
睇左一個我地都好喜歡o既音樂會,呢個亦係下半年一個好o既回憶~!!

至於工作上問題,令我精神壓力增加左唔少...
呢個問題上就更令我知道,人長大之後o既責任同壓力係會有增無減~!!
好多問題都要自己學識面對同處理,但係再冷靜都有捱唔過o既時間嚕~!!

自阿二都甩牌之後,阿大就成為我最大o既支持同動力...
所以我就更覺得自己要珍惜佢,同時佢亦係時候改變一下自己喇~!!

經過左今年咁多次見面中o既會談,先後都俾左好多提示佢...
同時又臨近聖誕節,所以我都係時候送份『聖誕禮物』俾佢喇~!!

我地好難得先會放盡自己去玩,所以呢次行街都係第一次呀~!!
佢等到我放工之後一齊出左去港島行街食飯,同時亦為佢生活加點色彩~!!

每一次見面,我都會盡力製造新意或驚喜俾佢...
至於佢o既形象經過改造之後,的確係俾人一種煥然一新o既感覺呀~!!
個仔俾我幫佢打扮完一次之後,佢終於知道自己係要改變~!!

除左人生道理之外,今年另一重點就係介紹吃喝玩樂俾佢...
同佢除左會講下玩樂o既好去處之外,同時我亦會親自同佢去一轉呀~!!

平安夜好快就咁就過左,雖然佢有事在身未能出席當晚活動...
但係佢都好有我心咁到場見左我一陣,同時又俾我留低一個好o既回憶~!!

至於今年o既聖誕日,的確係咁多年之中最開心o既一個...
因為我身邊有阿大同阿姨陪我一齊過,而我地就此搞左一次香港自助遊~!!
全新形象o既阿大再配上我地呢個全新o既組合,真係我地o既第一次嚕~!!

過埋除夕夜之後,就會係大家新o既一年喇...
可以搞o既活動已經唔多,我只希望o係阿大走之前盡量留低更多開心o既事~!!


2009年十大熱播歌曲

01  容祖兒-搜神記(206)
02  楊千嬅-原來過得很快樂(198)
03  陳奕迅-沙龍(185)
04  鍾嘉欣-日夜想你(169)
05  謝安琪-年度之歌(144)
06  洪卓立-很想和你在一起(121)
07  鍾舒漫-親手擁抱(107)
08  陳柏宇-無可厚非(92)
09  古巨基-地球很危險(87)
10  張敬軒-無名指的光環(76)