2009-12-08 13:33:00Ethan~

7/12/2009

話咁快又到左十二月,心情有喜又有悲...
一直都好期待呢個月o既聖誕節,同時又好怕佢o既來臨~!!

仲有一個月左右時間,阿大就要正式離開喇...
過埋呢個大節之後,我地就要分開一段較長o既時間嚕~!!

工作越來越忙,我地見面o既機會亦越來越少...
好難好似以前咁約到,所以近日都開始轉做約食晏見下嚕~!!

今日都係好匆忙咁約左食晏,時間過好得非常之快~!!
因為今日可以傾到o既野,比起上一次見面傾到o既野仲要少呀~?!

除左帶過左工作上o既野之外,重點就係講下家族成員~!!
日前先同阿姨傾完計,到今日就同阿大講返下部份o既內容囉~!!

不論係感情定生活,男同女o既要求始終好唔同...
講到某d部份既時候,阿大竟然問到我心入面o既諗法同感覺~!?
至於我...始終覺得宜家所有o既關係,或者都係對大家最好嚕~!!

近期o既生活,真係令我心情同精神都備受住影響...
好多原定09年會做o既事,恐怕都要變成一個寄望喇~!!