2009-11-30 19:24:19Ethan~

30/11/2009

今日中午屋企冇飯開,所以就約左阿大陪我食晏喇...
今次見面時間非常之短,只係有大約一個鐘頭左右咋~!!

我地約左o係屯醫地下食野,同時就傾下計啦...
個仔已經考晒所有要考o既試,包括車牌同英文都已經過左關~!!

好快又來到年尾時間,而下個月就係聖誕節啦...
同時呢年亦係阿大走之前o既最後一個大節,所以我地已經有左計劃~!!
我地暫已計劃平安夜同除夕夜都搞活動,當係幫阿大搞歡送嚕~!!

至於今日見面,講到o既野真係唔多呀...
所以我地都只係抽重點去講,同時個仔又同我呻下d心事啦~!!

明白到做人係好無奈,人生或者有好多包袱要背負住...
今日o既佢未必係好成熟,但係佢比起同年o既人已經係比較卓越~!!
我相信將來o既人生經驗多左之後,佢自然就會改變佢o既人生觀嚕~!!

或者到左2010年,又係一個全新開始啦...
人生之中過o既每一日,都存在住好多好多不可預計o既變數~!!
越來越覺得...做人真係要學識珍惜時間同身邊人呀~!!