2009-10-30 23:45:43Ethan~

30/10/2009

到左月尾時間,我同阿大先可以正式見到面...
今個月o既我地,的確係各自各過住d忙碌o既生活呀~!!

我除左工作上o既野之外,另外多數就係返左大陸啦...
而佢就忙於考車同考英文,面對o既壓力問題都唔細唷~!!

好難得約埋今晚食飯,兼趁呢d機會呻下兼爆下料啦~!!
而我亦於日前換左手機,而部份費用就係由個仔贊助我嫁~!!

至於今晚,我地都係去左市中心行街兼食飯...
行街o既時間簡直就係冇,而我地今晚就選擇左去食日本野啦~!!

另一方面...
由於個仔o既唔知醒,同埋我o既遲收工就令到我地好有緣喇~!!
換左個新電話後仲未識用,所以都係變得反應遲鈍啦~!!
雖然我聽唔到阿大打過來咋喎,但係我地竟然撞正同一班車喎~?!

車程間,我地就先講下d無無聊聊o既笑料先啦...
期後到左飯局及打後o既時間,就講左好多各種唔同o既話題啦~!!
當中包括有認真、唔認真同埋堆好私人o既事情啦~!!

食完飯之後,我地又去買左隻VCD打算之後一齊睇...
期後就行返屋企兼繼續吹水,以及講埋下個月活動事宜o既安排就散嚕~!!

另一方面,我地都發覺我地每次見面都總會有一個主題要講下~!!
因為我見佢o既每一次,都仲會帶d唔同o既元素俾佢去汲收~!!

由人生哲理到吃喝玩樂,我都會帶俾佢一d新元素...
同時,佢亦覺得我講得佢聽o既野係一定對佢有意義及幫助嚕~!!

或者因為咁...我身邊o既人就越來越覺得我o既生活多姿多采~?!
因為o係多項o既範疇上面,佢地都好欣賞我有咁o既能力同觸覺嚕~!!