2009-09-25 20:20:25Ethan~

25/9/2009

 
宜家個個都咁繁忙,想約埋見下都真係唔容易呀...
所以我就早於星期三時間,約左阿姨今晚聚一聚啦~!!

至於今晚除左我地之外,另外仲有阿大同大妹都有來...
阿大o既身價宜家就直升多幾倍,因為佢早前出手幫過阿姨嘛~!!

阿大未出手幫佢之前,佢評價已經非常之好嫁喇...
但係經此一役之後,佢俾阿姨o既印象就更加更加o既好喇~!!
所以o係佢地四個掛牌之中,阿姨最錫就係阿大唷~!!

今晚約埋只係一個短聚,我地只係見左一個鐘多d咋...
我地約左9:45pm左右去景峰等,之後就落虹橋到飲野囉~!!
而我就需要先去接左個仔,之後先同佢一齊行落去會合阿姨~!!

今晚都傾左唔少往事同笑料,有d仲令到個仔感到出奇添~?!
傾下又諗下...記返起好多從前經歷過o既事,真係令人懷念~!!

另一方面,我地仲談及到感情方面o既問題添...
由於我地都好緊張阿大o既關係,所以我同阿姨就夾擊阿大嚕~!!

知道個仔都有d想拍拖o既感覺,但奈何前途始終較為重要啦~?!
隨後...大妹先到場加入,但佢所講o既野就的確唔多囉~!!

雖然我地已經傾完散左,但我同阿姨返家後仍繼續通電...
因為佢有d野想向我證實,而且我地又好似未傾夠咁樣呢~?!

呢次小聚的確令我覺得幾開心o既...
同時,我地亦已暫定11月會一齊去個短途旅行喇~!!
好多計劃都要把握時間去做,因為好多野都會因為時間而改變嚕~!!