2009-08-04 19:48:05Ethan~

4/8/2009

今日再一次面對考核,而且當中一位考官係大哥添...
講真啦...每次面對考試,我都冇咩信心可以過到關嚕~!!

今次都唔例外,我同以往一樣都係咁緊張呀...
雖然好多關都俾我過左,而且表現亦比以往每一次都要好~!!
但係因為英文呢個問題,就令我o既仕途受到一次又一次o既阻礙~!!

見完之後,我隨即就打左俾Candy傾左一陣間...
當中都有提及今日同大哥o既相遇,而且又講到今日面試o既情況~!!

我都知道自己今日表現唔錯,而且期後亦聽大哥講返...
佢話今次班考官都好滿意我o既表現,而佢更覺得我今次係大躍進添~!!
不過...事實始終係事實,佢幫到我o既就只係去到呢到~!!

到今日考完之後,我就返左公司準備放飯啦...
隨後大哥又返到來兼捉左我入房傾左陣,之後佢仲捉埋我去食晏添~?!

唔知點解...我發現大哥都幾喜歡去食M記喎~?!
因為食過咁多次飯之中,其中較多次數都係約我去食M記嚕~!!

至於今次飯局傾o既野就唔係太多,主要都係講下未來o既人事調動囉~!!
到底結果係咪真係咁重要呢...呢一刻o既我已經唔知道喇~?!