2009-07-04 10:54:34Ethan~

4/7/2009

 
今年最後一場慶祝生日o既活動,於今晚正式搞埋喇...
由於我下午時間出左九龍灣,所以Raymond就先來搵我~!!

期後我地就一齊搭車返入元朗,而其他人就各自去啦...
而今次活動玩o既野比往年都少,但係感覺上都算係唔太差嚕~!!

除左我,阿大,綺雲同Raymond之外...
另有屈姐,屈妹,子瑜,詩嘉,細佬泉,阿樂,Tracy都有到~!!
而Angela就後期加入埋,至於今次活動我地仲多左個新成員添~!!

今次新加入o既係詩嘉個新男朋友,佢叫做Tommy啦...
雖然我地大家都係第一次見佢,但佢俾我地o既印象都唔差喎~!!

另一方面...今晚初段時間o既氣氛就的確麻麻喇~!!
起初大家都好似唔願玩咁,搞到個場好似有種死氣沉沉o既感覺嚕~!!

當中部份人仲好似心事重重,搞到大家都唔知點好...
到後來過左一段時間,大家就開始投入;而且氣氛先開始好轉咋~!!

雖然今次活動人數唔多,但係玩埋o既時候都好癲下呀~!!
呢班好朋友都相識左好多時間,彼此間有問題就應該要互相支持嚕~!!

至於阿大今晚o既表現,都的確令我有少許失望嫁...
由於佢日前先高考放榜,而成績亦未能如佢所願而唔開心唷~!!
所以先令佢今晚o既表現變到咁,但我地亦已經開解過佢喇~!!

而今晚所唱o既歌除左橫垮七十年代至今之外,歌種亦係最多~!!
最終玩到去11:35pm左右,我地先唱晒所有歌...
不過之前已經有部份人因事在身,而已經先行離開左嫁喇~!!

雖然,阿大今晚o既表現未如我理想...
不過今次活動o既所有野都係佢獨力搞晒,所以都算係咁嫁喇~!!