2009-05-22 20:36:54Ethan~

22/5/2009

今日係我放假前,最後一個返工o既日子啦...
不過,我今日就由大哥口中聽到d關於我日前同某同事外出o既野~!!

我本身都唔明白,點解我身邊o既人可以收到咁多風囉~!?
同時...佢地收到o既版本,同當事人同我所講o既又有出入嚕~!?

當然,如果淨係俾大哥同Candy知道就冇咩所謂啦~!!
但我始終因為呢件事所引起o既風波,而覺得唔多開心同無奈嚕~!!

雖然我唔知佢地仲知道幾多,但我已經唔想再回應喇~!!
至於佢地兩個,始終o係我心目中數一數二有影響力o既人嚕~!!
所以...只要有佢地兩個o既關心,對我就已經夠喇~!!

經歷左好多件事之後,對佢地o既認識真係越來越多...
佢地處事o既程度真係夾到爆燈,而我亦已經見識過幾次添~!!

回心一諗...
身邊有一個既係同事,又係知己o既好同事真係要珍惜~!!
而且我又有一個既係上司,但關係似係兩兄弟o既大哥就更要珍惜~!!

另一方面...
由於我開始放假,所以我就要清晒同交代晒手頭上d野先~!!
至於到我放完假放來,就到大哥正式開始放佢o既大假喇~!!

有見及此...我地今日已經傾左一次啦~!!
我要交低d野已經交代好晒,而佢亦已經向我交代晒佢放假時o既野~!!
因為佢仲有好多野需要我去跟,而且佢間房又有野要搞呢~!!

過左6月之後,就係我生日喇...
而我今日已經初步約左大哥,我地將暫定於30/6食飯嚕~!!
至於今年o既生日,我自己已經有左初步o既計劃喇~!!
 
精選

C:如果只准許記低某幾段
  誰要再記住曾經怎中箭
  如唇邊親匿的記憶 仍然溫暖
  時時舔舔唇 當他美點

G:回憶中精選你可愛那一面
  煩惱與缺陷其他一概不算
  想當初牽手的瞬間 仍然心軟
  來年忘了你以前 要寫進自傳

C:只想從前的溫馨 不數從前的罪證
C:怨懟過盛 G:忿忿不平
T:會煞掉幸褔的迴聲
G:只想纏綿的風景 不講如何熱烈火拚
T:要記住的我一早心領 其他 無意認領

G:情話仍是甜 離別仍沒有見
C:分手的心酸 怎麼當經典
T:明日回味時 調味誰又要添加抱怨

G:情歌中精選最優美那一段
  煩惱與缺憾其他一概不算
C:想當初牽手的瞬間 隨時心又軟
T:明明和你愛完 記憶也新鮮

C:只想從前的溫馨 不數從前的罪證
C:怨懟過盛 G:忿忿不平
T:會煞掉幸褔的迴聲
G:只想纏綿的風景 不講如何熱烈火拚
T:要記住的我一早心領 其他 無意認領

T:只想從前的溫馨 不數從前的罪證
G:怨懟過盛 忿忿不平 怕有日從此哭盲眼睛
T:珍惜平和的心境 即使為人特別感性
C:你也無需愛出抑鬱症 情感只求盡興

T:迴聲終於都會消散安靜 情話卻永遠也 心領