2009-05-21 22:31:31Ethan~

~大哥的病假~

今日全日心情都覺得鬱悶,所以就SMS左阿大~!!
一早返到公司就收到電話,通常都唔會有咩好事發生嫁喇~!!

每次咁早就收到電話,通常都唔係好事...
至於今日一早大哥就打返來,話佢今日會放病假唔返工嚕~!!

隨後,我就即時通知Candy兼就此傾左一陣啦...
我地都有共識覺得佢今日唔返.主因係為左要逃避一d事情嚕~!!

雖然佢o係我心目中,一向都係一個強者同能者...
不過我同Candy或多或少都了解佢脾性,所以就估到佢點解會咁~!?

佢根本就唔係因為病而唔返工,而主要係因為佢有事唔想去面對...
同Candy傾左一陣之後,我對大哥o既個性又多左d了解喇~!!

另外Candy亦成日覺得,我地兩兄弟d性格好多相似o既地方~!!
好多時當有事發生o既時候,佢(地)就會拉埋我地兩兄弟去比較嫁喇~!!

而尋晚,我終於都叫做有時間同Candy講左一陣電話啦...
另外於日前,我亦有同阿大匆匆咁見過下面兼講過下電話咁啦~!!

至於今日SMS左阿大之後,佢就於今日下午打過俾我...
不過佢今日先由大陸返來,佢o既精神狀態感覺上仲殘過我嚕~?!

好多原本o既計劃都可以受種種因素影響...
快將正式踏入六月份,我希望每個假期都可以過得開心啦~!!

而目前o既我,的確係有好多大計想去實踐...
至於對我最大o既考驗,我諗都應該係計劃讀返書呢方面喇~!!

我唔知道...我係咪開始越來越了解自己...
我越來越覺得愛情對我來講,真係我生活上最唔重要o既野囉~!!
或者係因為我已經習慣左呢種生活,而且我又唔想再有感情挫敗嚕~?!