2009-05-13 21:43:09Ethan~

13/5/2009

今日可以同大哥相處o既時間真係好少...
事因佢今日好多野要忙,而且又因為工作上o既事令佢唔開心~!!

佢同佢老細關係越來越差,呢個已經係事實...
不過佢係一個有才幹o既人,相信要去邊到發展都唔難嚕~!!

我知道佢為左呢件事而唔開心,所以我就搵Candy講過下~!!
到我幫佢送完急件返公司o個陣,就去買左支可樂俾佢順返條氣唷~!!

我可以幫到佢o既野始終有限,所以我只可以咁做去令佢開心返~?!
而佢今日全日俾人o既感覺都係好負面,至於對我就梗係另一面啦~!!

另一方面...
今日收工之前,阿大突然打來約我同佢出去食晚飯喎~!!
當然...我除左覺得開心之外,另一種感覺就係覺得驚訝嚕~!!

而我地今晚食飯時間,當然就乜都會傾下啦...
人生路上會遇到o既人同事都唔少,所以我地都要從中學習同汲取教訓~!!

至於佢今日o既一身打扮,就更加令我覺得驚訝呀...
我都係第一次親眼見到個仔著西裝,而且個感覺係好老細款嚕~!!

呢兩個星期o既時間,或者都仲會過得開心o既...
不過到左稍後大哥同Candy放假o個陣,我諗我真係會悶死喇~!!

有見及此...我都開始有意欲想於同一時期放假~!!
不過最終o既決定係咪落實,我仍然仲要同阿大作其他商確嚕~!!