2009-05-02 00:40:41Ethan~

1/5/2009

五月正式開始,同時首日就有第一個活動喇...
而呢次係阿姨同Tracy兩個o既生日合併慶祝飯局~!!

由於阿姨上月生日,而Tracy就今個月...
但無奈我地又冇咩時間去搞,所以最終就將二變一啦~!!

而今次出席活動除左兩位主角同我之外...
另外仲有詩嘉,阿樂,紫熒,屈姐,世俊,肥舅父同埋阿Ken啦~!!

大約7:30pm左右,我地首先去晒市中心食飯...
飯局期間主要都係互相吹水,同埋搞下d爛gag咁嫁咋~!!

食完飯之後,我地就轉戰碌齡喇...
十個人就分左兩隊玩,期間我地玩到癲晒兼o係到係咁叫~!!
最終兩條隊之中包尾o既人,繼續係由紫熒做第一名~!!

隨後...我地就過返市中心食甜品,而世俊就先行離開~!!
不過o係呢個時間,三小花佢地就提到世俊身上o既印喇~!?

當然佢地一講到,我地都已經知道咩事啦...
最後,大家玩到差唔多12:00am就正式散水喇~!!

而我地宜家亦同時計劃緊6月之後o既活動喇...
首要提及到o既係我同巴爸o既生日,以及南丫島之旅呀~!!