2009-04-24 20:20:10Ethan~

*~緋聞~*

自Candy介紹左個女同事俾我識之後...
近期我地o既往來就成為大家o既話題,而我亦同時做左緋聞主角喇~!!

事因係個女同事要補考CE而透過Candy識左我...
隨後因為佢有搵我幫佢溫下習,所以我地o既接觸就開始多左啦~!!

點都估唔到,因為咁就搞到我地都做左新聞主角囉...
我同班同事玩到慣晒就梗係唔怕啦,但係女方或者會有所尷尬嚕~!!

前期由我地有接觸開始,佢地已經係咁傳我地有機會發展嫁喇...
之後更加開始有同事問我,我同佢有冇機會進一步發展落去添呀~?!

講到有冇機會發展呢個問題,我都唔識點答喇...
除左俾人成日玩之外,另外就係似做左明星咁成日俾人訪問~?!

除左身邊一班比較熟o既同事之外,今日就連大哥都玩埋一份添~!?
最無奈o既係...佢一開波玩野,跟手班好同事就跟埋一齊玩嚕~!!

原本我諗住截住佢,又試過打去叫Candy唔好陪佢癲嫁...
但係點知已經為時而晚,佢已經走左去見呢位女同事喇~!!

其實大哥有咁o既衝動,我事前係完全唔知道嫁...
我地兩兄弟同Candy都玩得,呢個就已經係眾所周知嫁喇~!!
而且我地之間又會乜都傾,所以彼此間o既秘密亦唔算多唷~!!

由於我地兩兄弟近日多左接觸,而且又乜都講o既關係...
所以我亦有同大哥提及過呢件事,但我唔覺得佢會對呢件事咁上心~!!

再者我真係估都估唔到佢會咁激,係都要見下個女同事係咩樣囉...
期後佢走返上來玩左我一陣之後,我就陸續俾其他同事玩喇~!!

雖然我有提過,但我亦估唔到佢真係走去同Candy傾喎...
而且仲對呢個同事及呢件事咁感興趣,仲拎我來玩左一餐添~!!

唉唉~無奈之下,我當然有搵過Candy講啦...
但點知佢同大哥仲講左更多其他野,而且佢地睇法仲好一致添囉~?!

之後我問返Candy,究竟大哥有冇搞出咩事...
佢話大哥都玩得好激下,而且話我地兩兄弟搞到人地好尷尬~?!

收工之後,我都有打過俾位女同事問過下...
話晒佢俾大哥咁樣嚇一嚇,我都怕會因為呢件事而搞到朋友都做唔到~?!

我心知佢地成日想谷我開始,又同我講感情可以慢慢培養喎...
所以我真係俾大哥同埋Candy佢地激死同玩死呀~!!

知道有好多人都關心自己,當然係覺得好開心啦...
不過呢種感覺,就令我感到好似有種返左去做新人o既年代咁~!!