2009-04-04 14:05:22Ethan~

兄弟情(下)

 
一直相信緣份o既我,總覺得人與人o既相識係天意...
所有野都係由大家唔認識開始,然而經過相處或合作而認知~!!

公司上下都叫我地做兩兄弟...
我可以有一個咁成功同本事o既大哥,無疑的確係我o既驕傲~!!
但係同佢對比之下,我就覺得自己非常失敗嚕~!!><

早前年,我已經開始對某價值觀有所改變...
我地唔係要羨慕別人o既成功,而係要學習別人o既成功囉~!!

每個人o既成功路程都有唔同...
而唯一相同o既地方,就係佢地係付出左好多o既努力嚕~!!

雖然我地在公在私o既關係都好似幾好...
同時透過近日連番對話,我地對大家的確係多左d了解~!!

我知道大哥好欣賞我o既工作表現,甚至想我更上一層樓...
但係正正就係因為多左了解,就更加令我覺得我地之間o既距離呀~!!
每當我諗起佢o既步伐o既時候,我就越覺得自己力有不逮嚕~!!

我知道佢同我講咁多野,目的都係想鼓勵我要努力...
如果我要做到好似佢o既成功,究竟我要花上幾多時間同努力呀~?!

自同佢合作以來,我一直都好努力去做好我o既範疇...
因為我唔想令大哥失望,但我已經唔識分呢d究竟係壓力定動力喇~?!

經過咁多次合作之後,我終於得到佢開口認同...
但當你得到一個重要o既人認同之後,日後o既路可能就會更難行~!!

大哥係我一個拍得好開心同有動力o既人...
我清楚〝天下無不散之筵席〞呢個道理,終有一日佢係會離開~!!><”
每當我諗到他日我會失去佢o既時候,我就會好珍惜同佢相處o既時間~!!

上一次同大哥傾計,我地都有傾到拍拖o既問題...
至於近日,我身邊一班同事竟然成日問到我有關o既問題喎~!!

雖然我地兩兄弟層次唔同,但係對呢方面o既答案就好一致...
所以Candy就特別感到奇怪,仲話我地兩個點解諗野都咁奇怪~!?

或者我同大哥呢個年紀,的確係需要拍下拖o既...
但係...我地兩兄弟都覺得,現階段仲未有呢個計劃住囉~!!

我地兩個有好多唔同o既地方,但同時亦有好多共通點...
而我所缺乏o既野係d乜,大哥同Candy亦已經睇到喇~!!
或者...我唔應該再後悔從前,而係應該為將來o既生活而努力啦~!!
 
以你為榮

淚要幹 路要趕 為了誰拼命幹
未見影 未見光 尚有你不失望
沿途白眼在同降 你假裝開朗 捱到苦況

病要起 倦要飛 沒有時間治理
讓我生 讓我死 是什麼滋味
成就若要值得恭喜 只因可送給你

*回頭看每滴微汗 未負你每日期望 從孱弱活出強壯*

#我與你 就像渡過千生千世 我要你 沒白白叫心血流逝
誰待我 像垃圾亦無憾無愧 共你 牽手上天梯
你有我 但願令你不可一世 我有你 便沒道理可跌低
苦能成甘 不感激你怎敢說 青春哪有浪費#

受了驚 摘了星 沒理誰會贈興
是困境 是美景 用什麼肯定
如忘掉你受的苦水 算是什麼心聲

Repeat *#

在浮沙裡 是你 不管我高矮
曾害怕低處未算低 多得你捱出一切

我與你 就像渡過千生千世 我要你 沒白白叫心血流逝
誰待我 像垃圾亦無憾無愧 共你 牽手上天梯
你有我 但願令你不可一世 我有你 便沒道理可跌低
苦能成甘 都多得你 不知我 怎麼報答上帝

失去幾多季 得到今日 未算枉費