2009-04-03 20:35:12Ethan~

3/4/2009

 
呢期心情都非常之好,全因為身邊有大哥同Candy丫嘛~!!
我地近期雖然都好忙,但大家都仍然保持住有講有笑o既關係~!!

不過Candy就話,佢呢個樣只係〝好仔兩頭瞞〞喎...
或者有好多野我真係未必知道啦,因為佢唔會直接同我講嫁嘛~!!

但大哥有變的確係事實,而且佢本人亦都已經承認...
所以『人會變』呢個道理係絕對成立,而且我地亦要學會接受嚕~!!

佢o係我心目心,係一個極為成功o既人...
近期同佢接觸機會多左好多,所以對佢o既過去亦都了解多左~!!
由讀書年代至今o既佢,原來真係有過好多改變囉~!!

佢話『勤力』呢兩個字,對佢影響好深遠...
同佢傾計真係學到好多野,因為從佢身上真係可以領悟到好多野嚕~!!

至於今日,大哥竟然主動約我陪佢食飯...
當時o既我的確係感到好愕然,但同時亦都覺得好開心喎~!!

雖然宜家好似同佢拉近左距離咁...
但係我個心始終覺得,我同大哥之間係仲有一大段好長o既距離嚕~?!
因為層次同知識層面上o既唔同,原來分別真係好大嫁~!!

另一方面...
除左同大哥關係好之外,當然亦唔少得Candy啦~!!
不過呢排佢就要忙住替假,所以我地可以傾到計o既時間亦少左囉~!!

大哥o既出現,真係令我想自己o既人生要有所改變...
雖然我都知道自己唔可能好似佢咁成功,但我都想盡力去改變自己~!!

或者我真係開始相信,有d野係天生唔可能改變...
但係有d野係靠後天努力,命運同前面o既路係可以靠自己去改變~!!

自從有左呢個大哥之後,對我的確係有一個正面影響嚕...
同時間o既我就諗起阿大,因為我好希望可以將阿大培訓成才唷~!!

回心一諗...其實大哥好多地方都同阿大有共通點~!!
所以我今晚就打過俾阿大,同佢講下近日生活裡面o既得著嚕~!!

因為出自我旗下o既四個之中,阿大同大哥o既特點最似~!!
所以我深信...既然大哥可以咁成功,阿大都同樣可以做到嫁~!!