2009-03-21 13:58:24Ethan~

21/3/2009

 
一個錯手,就搞到d相救唔返...
最無奈o既係呢d相對我來講,係非常之重要同有意義嫁囉~!!

原本諗住問返阿大,睇下佢有冇做到備份啦...
但點知佢話佢早前洗機都唔見晒d相,所以搵返o既機會極微~!!

唉唉~點解呢段時間o既我可以咁黑,乜野都咁唔順利嫁~?!
過去一年已經好多唔順意啦,點解直到今日都仲要係咁~!?><”

至於尋晚時間,我就同Candy通過電話啦...
我地談及到今個星期公司o既事,的確令我覺得好唔開心同不滿~!!

唔知點解...我有親d咩野,都會有人o係我背後通知佢~!!
所以佢先可以知道咁多發生o係我身上o既事,而且佢又會趕得及出手~!!

全公司之中就只有佢可以令我開心...
由於我呢個星期都黑面關係,所以班同事又傳出一大堆是非喇~!!

講真啦...就算我黑面同埋o係公司唔出聲講野又點呀~?!
我開始覺得佢地都幾煩,乜野都要拎來講一餐兼搞出咁多是非嚕~!!

而我呢次o既反應,就連Candy都估唔到會咁...
佢問我...大哥究竟feel唔feel到我呢幾日有唔妥~?!
咁當然佢就唔知啦...因為我呢個星期都冇睬過佢~!!

公司已經令我感到煩厭,而呢種感覺亦已經好難有所改變...
每日都希望時間可以過得快d,可以盡快離開呢個令我討厭o既環境~!!

另一方面...
原定計劃左同阿大去睇o既戲,宜家就安排左6月上畫喇~!!
最初我都好擔心等唔切阿大考完試就上,不過宜家計劃應該唔受影響嚕~!?

至於d相方面,冇左就係冇左...
不過阿大就應承左我,會同我去多次迪士尼補返數喎~!!
所以...好多活動都應該會計劃o係6月後先正式開始唷~!!