2009-02-24 20:13:33Ethan~

23/2/2009

尋日難得放假又有精神,所以我就應妖人約出左街...
我地去左一日自助香港遊,心情的確係放鬆左好多呀~!!

雖然唔係d咩特別節目,不過我地就周圍去...
而且路程期間o既我地,又咁講埋勁多d傻野搞到喪笑嚕~!!

至於呢期返工o既日子就真係捱頂呀...
工作量已經唔係重點,最大o既問題已經係人事同氣氛喇~!!

全個辦公室都充斥住令人不快o既不滿同怨氣...
而老細終於都忍唔住,正式出左E-mail俾全部同事喇~!!
不過一堆又一堆o既是非,相信有排都唔會平息到呀~?!

老細又好;同事又好...總之就不和啦~!!
日日處於呢種工作環境之下做野,試問點會唔覺得煩厭呢~?!

另一方面...
就住一件又一件事o既發生,宜家各人o既立場都開始改變喇~!?
唔通...真係要搞到朋友都要變做敵人呀~??>3<

雖然有個道理,我o係好早o既時間就已經聽過喇...
不過近日所發生o既一眾事情,又唔到我唔覺得不安同煩惱嚕~?!
要知道一個人o既立場一但改變,彼此間o既關係亦會受挑戰~!?><”

我已經唔識得點去形容宜家呢個局面...
甚至令我連身邊o既敵友,都唔能夠將佢地一一咁搞清楚呀~!!
究竟...我同佢之間o既合作關係,係咪真係唔同左呀~?!

我可以理解佢o既煩厭,明白佢因有多野要處理而煩...
但係我已經唔知道我仲可以做d咩,甚至係應該去做d咩呀~??

同Candy傾完一大堆野,再加埋自己聽到o既野...
已經知道情況已經唔樂觀,甚至可能會有更多負面o既事出現~!?

每當變幻時...
宜家o既我真係好亂,真係好想有個人解答到我o既問題呀~!!

返工需要煩好多野,不過放工亦都要擔心好多野...
我今晚終於都有時間同阿大通電話,講過下近日大家o既野喇~!!!