2009-02-06 13:38:37Ethan~

復工後...

放完新年假之後,返工o岩o岩夠一星期時間...
呢個星期真係好充實,因為咁多日都係好忙碌咁度過丫嘛~!!

返左咁多日就忙足咁多日,日日都做到冇停手喎...
每日唔係同老細傾野或開會,就係忙於幫老細做東做西啦~!!
而最重要o既問題,就係我仲要做替假兼要繼續完埋自己手上o既野唷~!!

或者忙都有忙o既好,起碼工作時間感覺上會過得快d丫嘛~!!
至於老細同時都係放完假返來,所以我地都有大把野要傾囉~!?

另一方面...
新年都未正式完晒,身邊就陸續有人相繼病倒嚕~!!
阿立就因為疲勞過度而搞到肺積水復發入院,而老細亦都不幸病左~!!
而且我老細亦於返工後唔夠兩日,就搞到要請病假添呀~!!><”

突然覺得...健康原來真係好重要囉~!!
忽然間o既我,真係覺得我地需要反思一下自己現時o既人生嚕~?!
究竟自己想要追求;想要得到o既...係咪真係咁必要呢~?!

過得簡單同知足一點;唔好對物質存有太多o既奢求...
只求做好自己本份,或者咁樣o既人生先至會真正o既過得快樂~!!

無奈...我地生活緊o既呢個社會,正正就係一個花花世界~?!
呢段短短時間裡面經歷左o既野,真係令我有好深o既感受同體會嚕~!!

人生在世...應該好好珍惜生命同自己...
接住來o既時間,我已經開始左約班朋友食飯o既計劃喇~!!

另一方面...上水廠將於下月正式分拆喇...
一個新時代又快將開始,睇來我都應該盡早落決定嚕~!!