2009-01-31 11:10:59Ethan~

31/1/2009

一連幾日o既農曆新年假期,好快就已經步入尾聲喇~!!
至於早前o既日子,我就同屋企人返左大陸過年~!!

唔經唔覺都返左去有一星期,不過今年都算唔悶~!!
因為今年o既節目同氣氛都唔差,至於進帳方面同時都比往年多~!!

尋晚返到來就開始收到好多SMS喇...
首要就梗係要搵左我阿大先,因為我地早前已計劃今日會團年嚕~!!

另一方面...
由於大妹都準備左一份野要俾阿大,所以我都有同佢聯絡過~!!
因為我地兩兄妹都特登買左D野,預備新年時送俾阿大唷~!!

而今日晏晝時間,我就同阿大去左食飯啦...
佢補完習約12:30pm左右,我地就約好o係市中心等~!!

至於事前,我同大妹就去左搵朱古力為阿大份禮物埋尾~!!
期後我就去左會合個仔,而大妹就去整埋先拎過來俾我轉交俾阿大~!!

食飯時間,不忘係講下近況同交代一下近期o既事啦...
每個人都有唔同o既野要煩,而所有成員o既野我地都有傾過下啦~!!

至於個仔收到所有禮物之後,就感到好開心同感動呀~!!
哈哈~因為佢覺得我地家族o既人都係非常關心同錫佢囉~!!

另外,我地亦談及到阿二o既事啦...
今次個仔終於正式講返個完整版俾我知,而且亦就事件表態左啦~!!
無疑...佢一定係感到可惜及無奈,但佢亦清楚呢個係事實~!!

佢同阿二對話o既內容,我都已經聽返晒...
個仔都好了解我呢個做老豆,同時都知道個細佬係一個咩性格o既人~?!
阿大唔覺得件事要去到呢個地步,但無奈就係阿二o既衝動而造成~!!

至於我o既立場同今次處事o既手法及態度,亦同阿大講過晒...
個仔清楚明白我今次已經處理得好理性,但始終為個細佬而感到可惜~!!

畢竟...佢對呢個細佬始終有一份好重o既情義同關係~!!
過去一齊經歷過o既所有回憶,對阿大來講都係好重要~!!
雖然我地兩父子都知道呢日會出現,不過都比我地預計中早囉~?!

我地都明白到人會變呢個道理...
但個仔就覺得我比阿二變得少,而且阿二就變得越來越壞嚕~?!
佢可以理解我o既改變係咩一回事,同時亦都好諒解我o既立場同角色~!!

無奈...事到如今,想要回頭的確係好難嫁喇~!!
而阿二同阿大講...佢都知我所做o既野,全部都係為左佢好~!!
我的確係有變...但唯一不變o既,始終都係要維護佢地兩兄弟~!!

同時,阿大都為左呢件事再次勸過阿二啦...
雖然我地都心知佢o既選擇,不過我地始終唔明白佢點解會變到咁~?!
至於阿大亦再次同阿二強調,呢個將會係阿二一個後悔o既決定~!!

另一方面...我同阿大亦都提及到拍拖同感情o既事宜啦~!!
其實呢一方面o既野,我同阿大o既諗法同態度都好相似嫁~!!

我就要忙住返工同事業上o既野,而個仔就忙於學業同前途~!!
不過我地都明白到,拍拖之後將會引發出更多更多o既問題出來~!!

因為生活同相處等o既問題,都係需要去考慮同處理...
或者正正因為咁,所以我地都覺得想自己更加成熟時先去諗~!!
 
小酒窩(粵)

JJ:站在你面前奇蹟可見
如等了萬年
心在你身邊誰可避免
百萬人內也遇見

SA:碰著你並非遇見緣份正逐寸逐秒發展
凝望你像接著信件面前突然是和我熟悉的臉

JJ:陶醉的雙眼皮尋找壯觀的傳奇
SA:原來幸福滋味看著你是專利
SA:年月到底在洩露多少天機
(JJ:年月到底多少天機)
SA:嘴巴那弧線夢中都記起
純潔的單眼皮能觀察多麼入微
JJ:原來夢想生活能愛著你是福利
合:甜蜜寄居在快樂小酒窩裡
一輩子時間給你跟你比誰有運氣

SA:碰著你並非遇見緣份正逐寸逐秒發展
凝望你像接著信件面前突然是和我熟悉的臉

JJ:陶醉的雙眼皮尋找壯觀的傳奇
SA:原來幸福滋味看著你是專利
SA:年月到底在洩露多少天機
(JJ:年月到底多少天機)
SA:竟給我情侶及這生知己
純潔的單眼皮能觀察多麼入微
JJ:原來夢想生活能愛著你是福利
合:甜蜜寄居在快樂小酒窩裡
一輩子時間給你跟你比誰有運氣

(Hu....)

SA:純潔的單眼皮能觀察多麼入微
JJ:原來夢想生活能愛著你是福利
合:甜蜜寄居在快樂小酒窩裡
一輩子時間給你跟你比誰有運氣