2008-12-31 11:49:57Ethan~

08除夕-09元旦

 
過埋今日,2008年就隨即成為歷史...
同時今晚亦係一年一度o既除夕夜,所以今晚會有慶祝活動~!!

至於08年俾自己o既總結,就係唔多滿意囉...
呢年裡面出現左令我改變o既人,同時亦有人令我極為失望~!!
來年...我只可以自己身邊一眾人,都可以過得開開心心啦~!!

而今晚o既慶祝活動,就係我地一班人約埋7pm出到旺角...
首先係去唱返場K同Raymond慶祝生日,而且當係食埋野~!!

唱到10pm左右,我地就要離場啦...
除左主角之外,另有我同阿大,大妹同阿泉,妖人同世俊,彬彬同婷婷~!!
其後,我地就一行人齊齊行落去匯翔道準備睇煙花同倒數啦~!!

至於呢場就走左彬彬同世俊,而換入Angela喇...
倒數時間未到之前,我地就先o係到互相吹水同埋講下爛gag唷~!!
玩到咁上下時間,就開始進入最後10秒倒數喇~!!

送走左2008年,同時又開開心心咁迎接左2009年喇...
不過今日唱K期間,我就曾經收到Candy來電同我傾左一排囉~!!

關於今次同大哥件事,似乎係仲有餘震囉~!!><”
我地之間o既野辛苦建立,唔通真係要因為一件事而就此終結~?!

08年o既埋尾明顯係好差,不過09年o既起步亦已經唔多順利...
除左公司o既事要煩之外,仲有家族上部份事宜要盡早得到解決~!!><

至於我地今晚倒數完之後,就準備搭車(60X)返入屯門啦~!!
我地原本計劃返到屯門之後會去食野,但受到交通延誤關係而最終取消~!!

最後細佬泉就負責送婷婷返家,而我地就分別送其他人啦...
首先送左Angela去搭的士,之後就開始轉送阿大喇~!!
至於我地幾個送阿大返去期間,亦都就住某d事而傾左少少囉~!!><

家族上好多成員都大個,好多時都會涉及感情o既野...
似乎我地都好應該小心處理,而且仲要對某d人加緊觀察唷~!!
 
只要和你在一起

每次奔波工作裡 也差點想氣餒 差些死去
有你攀山都有趣 吃苦都多麼趣 輕鬆面對
流過似水歲月 奮鬥十年買戒指
才永遠緊記你特殊位置 沒忘記彼此

能與你一起 更艱難更在乎你
能與你一起 哪管財富賺不起
能與你一起 我的殘缺亦完美
能一起 贏輸都勝利 能一起 才珍惜運氣


抗拒一天很富有 怕多一些引誘 一班損友
要你開心經已夠 愛幾多都不夠 相當內疚
迎接各種挫敗 有錯便和你告解
純樸會比較做巨人愉快 未為意好歹

能與你一起 更艱難更在乎你
能與你一起 哪管財富賺不起
能與你一起 我的殘缺亦完美
能一起 贏輸都勝利 能一起 才珍惜運氣


當有天身心灰飛 唯恐明日會離開你

能與你一起 半羹鹽也是甜美
能與你一起 最驚誰有日先死
能與你一起 哪管和你被遺棄
捱得起 旁觀者妒忌 捱得起 人生只為你