2008-12-20 10:34:15Ethan~

19/12/2008

平日個個都生活忙碌,所以大家都好少機會聚頭~!!
今晚趁住屈姐搞生日會,我地呢班舊友又可以藉機玩返晚喇~!!

人大左之後,機本上都好難再有機會好似以前咁生活...
不過今次個party竟然o係M記搞,所以我地成班人都好童真~!!

今晚呢個活動,我地家族出席o既人數唔多...
除左主角同我之外,仲有阿姨兩公婆;家姐、詩嘉、阿樂、大妹同世俊~!!

我地咁大個人,都未試過出席呢類型o既生日...
而今次正正就係一個好機會,而且我地見返面o既氣氛仲好正添~!!

我地圍埋之後就有講有笑,而且又影左好多相添...
至於早上時間,佢地就成班人一齊返左去YTT校慶活動唷~!!
但由於我今日仍然要返工,所以早上同中午活動都冇左我~!!=.=”

難得有機會可以聚頭,所以我地大家都會好好珍惜~!!
而o係行去搭車期間,我地仲忽然諗起大家原來已經相識有十年喇~!!
十年時間唔知係長定短,不過我地都好希望大家未來會有更多個十年~!!!
陳友

再見 再見
抱歉那次我魯莽跟你說再見
快快送你走進垃圾筒的當兒
你兩臂抗議
鬆脫得缺乏鬥志
鐵鏽早鋪遍

想當初爺爺神神秘秘
送你到眼前
年初一的晚宴
看見你 看見你
我忘形地亂跑 興奮更似瘋癲

多少幽暗晚上 你陪過我留守肩膞前
多少苦楚歲月 你以槍火和寂寥大戰

爸爸訓誨追打的畫面
於班際賽輸波的經典
通宵溫書作戰
你一切也看見 最知我是怎麼蛻變

想跟你再玩味這點點
可惜現在你流落做廢鐵
Oh~oh...實在無言
每晚酣睡再見...Hey

Ah...那次女友發覺我房裏似廢墟看到咋舌
責怪我 逼我盡快打點之時
嚇怕我 太過手快將你掉棄
還說一聲再見

多少幽暗晚上 你陪過我留守肩膞前
多少苦楚歲月 你以槍火和寂寥大戰

爸爸訓誨追打的畫面
於班際賽輸波的經典
通宵溫書作戰
你一切也看見 最知我是怎麼蛻變

想跟你再玩味這點點
可惜現在你流落做廢鐵
Oh~oh...實在無言
每晚酣睡再見

屋村摯友玩水的畫面
巴西法國爭標的經典
跟哮喘拉鋸戰
你親眼歷百遍 懷念你跟我渡童年

想跟你再玩味這點點
鋼鐵舊隊友始終不變
oh...夢內留言
盼有時候再見...Hey