2008-12-06 10:41:13Ethan~

6/12/2008

 
 
踏入左12月冇耐,就接二連三有好多唔開心o既事發生...
而今年年尾,又再一次俾我留低好多深刻但不快o既野囉~!!><”

事隔數月後,早於星期二晚...
我再次因為佢今年o既野,同佢嘈左今年最後一次喇~!!
事關...由佢俾我o既回應之中,我已經搵到晒我要o既答案嚕~!!

本年度一個又一個o既計劃...
因為大家o係時間配合上o既問題,終於好多野都搞唔成~!!
至於兩星期後屈姐o既生日會,就應該係我地大家會面o既機會嚕~!!

今年家族o既事宜,大家都各自心裡有數...
我知道阿二o既問題,今年內都肯定唔可能會再咩大o既改善嚕~!!
而已經出手或出聲o既高層們,都叫做已經做左要做o既野啦~!!

我同阿大已經左晒共識,同時我地亦都做好心理準備...
因為我已經同左阿姨、大家姐講左阿二o既事,而佢地亦表示會跟進~!!

月尾就會到聖誕節...
我只係希望呢個節日可以過得開心,但睇來都好難喇~!!
講真啦...今年大部份o既時間都過得唔太開心,而且又多左野煩~?!

另一方面...公司o既問題亦都煩擾左我好耐囉~!!
無論係人事方面;或者係工作方面,都令我覺得好想去選擇抽身~!!><”
一種力不從心;對呢到好抗拒o既感覺...已經出現左~!!

關於我應唔應該考升職試o既問題,我都夠晒煩...
好多問題同因素都要考慮,因為我唔想落左一個錯誤o既決定~!!
面對宜家種種抉擇o既我,我個心都變得好煩同好亂囉~!!><”

至於尋日,公司仲傳出消息指Candy即將調走...
理智上我理解『天下無不散之筵席』呢個道理,但情感上就完全唔得呀~!!
再者,明年開始Harry就會正式o係呢邊長駐喇~!!

最初我真係覺得開心嫁,但係宜家o既我已經唔同左...
一件又一件o既事情發生後,我開始覺得我地應該保持返距離囉~!!><”
我開始覺得自己唔識面對佢,甚至係開始對佢有種失望o既感覺呀~!!

公司裡面,兩個先後對我來講係重要o既人都令我感到壓力~!!
我真係好唔想Candy調走,同時我又唔想同Harry關係變差~!!
或者係因為一時間出現太多問題,突然令我覺得喘息唔到啦~?!><”

另於今日中午時間,我同Candy及阿Yi約左出來~!!
我地是次會面,主要都係討論返公司o既運作同人事等問題唷~!!

睇左份文件之後,我地都發覺好多問題要解決...
而且我地又要幫老細搞掂呢份野,等佢於稍後時間開始實行~!!

一傾就傾到4:30pm啦,而我就要落元朗拎眼鏡啦~!!
拎完野之後,我又要好匆忙咁趕返去屯門同阿大食晚飯嚕~!!

今晚我地都傾左好多野啦...
除左交代埋08年o既事之外,另外仲提到部份09年o既事~!!
因為我地都睇到08年裡面,的的確確仲有好多問題係仲未解決到~?!

由於我地兩個o既生活都非常之忙,所以平日都冇咩時間傾到野~!?
所以日前我嘈過阿二,以及我o係工作上o既不快今晚都有同個仔講過~!!

今年要埋尾o既野仲有好多;而且又要為明年要做o既野開始計劃...
至於2008年對我地兩父子來講,都唔算係過得開心o既一年囉~!!
 
哪時此刻

女:愛每趟沈澱了 更覺懷念你 無微不至每日在旁
  從前離別沒理對錯 嘗盡被愛 從來不懂欣賞 
  若明當初因你快樂 何用再多的猜選
  願再一分一秒雙手抱著 靠在你身邊

男:掛念從不間斷過 但願在某一刻想起我
  相戀的片段仍不斷交錯 盼有你繼續在旁選播 
女:掛念從不間斷過 但願在你身邊只得我
合:分開 心內明瞭只屬一個
  盼與你再從回憶中開始過

男:看每對離別了愛侶 時日渡過 悠然一再上路
  為何從前離別你 我卻仍舊習慣從前的一套
女:若然相戀總按際遇
男:無懼再多的兜轉
合:願再一分一秒緊緊抱著 靠在你身邊

女:掛念從不間斷過 但願在你身邊只得我
  三心總令二人傷未好過
男:盼與你再像從前釋放
  掛念從不間斷過 命運讓我愛上這一個
女:早應相戀但時空像出錯 我冀盼你重來身邊
合:開始過

合:掛念從不間斷過 但願在你身邊只得我
女:分開總令二人傷未好過
男:盼與你再讓從前釋放
合:掛念從不間斷過 命運讓我愛上這一個
  早應相戀但時空像出錯 我發覺愛尚在旁
  始終未走過