2008-10-28 20:24:07Ethan~

28/10/2008

尋日公司班同事話訂野食,其中一種係訂三文魚...
我諗都唔諗就即刻話要,因為我知道阿大鍾意食丫嘛~!!

而今晚收工之後,就臨時約左個仔啦...
見面時間都非常匆忙,我地只係傾左約十五分鐘就散喇~!!

我就同個仔講下近況,亦都講下d搞笑野啦...
而個仔就同我交代未來四日佢會做o既野,當然我唔會放過佢啦~?!

至於我同阿大亦都就阿二o既事宜商討過...
雖然我地初期出現分歧,不過最終我地都拎得到共識啦~!!

個仔同我都覺得,宜家唔係同阿二見面o既時間...
故此我地未來o既meeting形式,或會因此而有所改變啦~!!

而我就於日前send左msg俾阿二,最後表明多一次立場...
當然想唔想去挽回返d咩,就好睇佢個心同隨後o既各方面表現喇~!!

問題一日唔解決,我地都唔會有開心日子過...
我知道阿大始終唔想面對分離,所以佢先會揀拖字闕囉~!!

但係呢堆問題拖多半年,究竟又係咪會有幫助呢~?!
如果半年內o既阿二可以將問題一一化解,日後我地先可以開心d嚕~!!
 
悲哀代言人

寧願 什麼都不要就是別煩我
而我 已經不想再霸著這寶座
讓我走 我已經唱悶了
對角色入座 談失戀的怨歌

寧願 什麼都不愛為著別難過
何況 再表演心痛也沒有幫助
做到的 我已經也做過
每晚出席陪坐 而你心中亦無我
明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做個悲慘世界的代言人 如何能自命榮幸
泥足這麼深 何不早一秒來解困
再別看 誰人與你熱吻

人家 或者很喜愛為浪漫而錯
而我 徹底的知錯拒絕再飛墮
若你所 賜我的眼淚 未能榮耀我
何妨冷靜下台 泡沫自行敲破

明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做個悲慘世界的代言人 如何能自命榮幸
泥足這麼深 何不早一秒來解困
脫下這名銜 再另尋合襯
誰說訂了合約 為你傷心
明知苦得很 何必犧牲到那樣深
做了悲慘世界的代言人 還懷疑被鍍了金
泥足這麼深 何不早一秒來解困
放下你 猶如戒了 毒癮