2008-09-27 10:47:51Ethan~

27/9/2008

日前已經同阿二傾過眾問題,而我地就好似拎到共識啦...
不過對於佢近日o既改變,我就仲要俾d時間去觀察下先嚕~?!

我地三父子原定今晚約食飯嫁...
不過阿二因家中有事而突然缺席,所以最終就得返我同阿大~!!

另一方面,由於當時大妹o係市中心附近o既關係...
所以我就特登叫埋佢過來,諗住一齊傾下計同講下笑咁囉~!!

已經有接近一個月冇飯局,點知一約又唔見左個囉~?!><”
我同阿大早就約左7pm左右,大家去到市中心老地方等啦~!!

隨後,我地就諗下今晚究竟去食d咩好啦~?!
行左一個大圈之後,我地最終都係落實揀去食M記囉~!!=.=”

而今晚o既會談內容,有笑料亦有嚴謹...
就連日前我同阿二傾過o既野,都引申到今晚要傾o既野啦~!!

好多可能、好多未知、好多變數...
我地只可以做定個預計,到適當時間就要落實某d決定啦~!!

當我地談及到人同感情呢兩個範疇o既問題o個陣...
大家都變得認真,而且亦係今次會談中最多意見o既部份唷~!?

我總覺得...
我同兩個仔之間除左有情之外,的確係有住彼此間o既共識~!!
但奈何呢堆o既共識,係好睇我地點樣去理解同實行囉~!!

透過今晚眾多o既話題裡面,俾我發現到有值得開心o既野...
除左我講過o既野阿大會記得之外,原來佢本身都幾了解我嫁~!!