2008-05-26 21:02:29Ethan~

26/5/2008

早前有同事話打算訂三文魚食,問我有冇興趣喎~?!
而我又o係覺得好奇o既情況之下,最終都訂左一包啦~!!

我聽同事講,新鮮三文魚係有『奧米加3』呢種營養...
最好就係俾d讀緊書o既人食,因為可以幫助其記憶力喎~!?

咁o岩...呢排阿大為左讀書就真係忙得要死呀~!!><”
所以我就於今晚放工後,專程等個仔放補習兼拎俾佢囉~!!

另一方面...
自我日前發完爛之後,佢地兩兄弟o既反應都好冷清啦~!!
阿大好清理解我o既立場,而且亦已就全件事作過分析唷~!!

而於事後,阿二其實係有搵過阿大嫁...
不過阿大呢排真係好忙,再者為左呢件事又俾我轟完喎~!!
所以佢都只係好膚顯咁應對左阿二,而且亦要就此做返個勢囉~?!

對於今次件事,甚至連月來o既問題...
我都已經清楚表明立場,講明呢次發爛係認真而且嚴謹嚕~!!

另外,尋晚竟然收到世俊打來借錢o既電話...
而就住相關事宜,我已經通知左妖人及家族有關成員唷~!!

我相信一個人o既功績,係好影響他人對佢o既印象嚕...
至於近日班後輩o既表現,就的確係人覺得憂慮呀~!!><”