2008-04-19 10:06:05Ethan~

19/4/2008

呢日雖然掛住三號風球兼黑色暴雨,但都玩得夠開心...
阿姨o係今個月就生日,所以呢晚就搞左個飯局囉~!!

今次活動負責人係阿大同三妹,而形式亦都係家族首次嘗試~!!
我地一行十一人去左元朗一間樓上coffee店到聚會~!!

而是次出席o既除左我同阿大;阿姨同姨丈之外...
另外仲有三妹、妖人、舅父、詩嘉、Tracy、阿Ken及世俊~!!
至於未能出席今晚活動o既家族成員,全部都係因有工作在身~!!

大約6pm左右,我同阿大會合左三妹一齊先落元朗...
隨後各位親友就陸續到場,而我地三個就因為肚餓而邊食邊等~?!

次次活動o既開場時間,都係大家吹左一大輪水先正式玩嫁啦~!!
食完晒野;而且又吹完水之後,我地就圍埋玩左好多game唷~!!

全晚個個都傾得好開心;玩又玩得好盡興同投入囉...
所以我地今年開始實行o既每月聚會,都的確係見到有d成效唷~!!

玩game玩到11pm左右,我地就開始商討下次活動喇...
我地計劃緊本年其中一次活動,係要玩d『主題』有關o既野囉~!!

而最終決議案就暫定左係玩睡衣party唷...
至於我下次會再見到個仔o既時間,都已經定於10/5喇~!!
希望未來日子o既聚會,我地都可以玩得咁開開心心啦~!!^.^
自阿姨生日過後,我地搞手就循例做返個檢討啦...
幸好主角都話滿意今次活動,並讚揚兩位負責o既搞手添~!!

另一方面...
稍後時間會陸續有人生日,不過搞手就好似欠人咁~!!><”
而我同阿姨都覺得問題主因,係冇人肯主動去做活動搞手囉~!!

一年多次o既活動,每次都係旨意晒做開搞手o既人...
有見及此...所以阿姨就下令全部人都要輪住負責搞活動唷~!!
至於我就好同意阿姨今次o既做法,因為咁先可以迫到d人做下野~?!

呢個家族雖則有唔少成員,不過能力就真係差天共地喇~!!><”
即使係同年齡o既人,做事同做人o既成效都好唔同唷~!!

唉唉~相信青黃不接呢個問題,已經開始出現喇~!!
近年可以出牌o既新人真係極少,而現存班後輩又未成氣候喎~!?
所以...宜家咪分別存在左『做得』同『唔做得』兩派成員囉~!!

呢個青黃不接o既問題,我地始終要解決啦...
如果真係揀唔到新人,唯一可以做o既就係力谷宜家班後輩嚕~!!

至於我自己亦於早前搵左個私人助理返來幫我啦...
由於佢o既辦事能力唔差,所以佢的確能夠幫輕我手上o既負擔~!?

再者,我兩個仔本身亦有唔少問題存在及需改善啦...
目前阿大o既負擔已經唔少,甚至飽和;而阿二能力又未能達標~!?
故此我都必須搵定個人返來幫下我,甚至作某程度上o既取代~!!

五月好快就開始,接住我地就要計劃第三季o既事宜喇...
我相信今次o既重點,都應該係擺o係活動同人事重組兩個問題上~?!

講到明星方面呢,同樣出現呢個斷層情況...
前期本人比較喜歡明道,而近日就加埋卓立,小方同林峰唷~!!