2007-12-09 11:19:54Ethan~

8-9/12/2007

今日(8/12)終於都聽到阿大把聲喇...
我知道個仔今日都非常之忙,不過佢終於都完成左任務嚕~?!

佢幫我去銀行搞掂晒d野之後,就打過俾我...
除左要報返有關銀行o既野俾我知之外,就係交代佢今日o既行程~!!

另一方面...
我已經再三警告佢地兩兄弟,有關聽唔到電話響o既問題唷~!!
我唔想日後有問題發生o個陣,係經常搵唔到人嫁~!!=.=”

而今晚我同左表哥,Raymond去左睇鄧麗欣演唱會...
我地先去左九龍灣唱K,隨後食埋晚飯先過去囉~!!

呢個表演場地都幾靚喎...
而且今晚聽Stephy唱歌,都覺得佢係有進步嚕~!!
睇到11:30pm左右,我同表哥就一齊去搭車走人喇~!!

哈哈~呢年已經睇左兩次演唱會...
唔知點解,忽然有種好鍾意睇演唱會o既感覺添~?!

到左9/12訓醒後開手機,收到大少sd來o既SMS啦...
原來佢想話俾我知,今日佢突然要返大陸一轉囉~!!=.=”

另一方面...
我訓醒之後就覺得個心口勁痛,而且呼吸又有困難嚕~!!><”
唉唉~我都唔知發生咩事,定係我開始想作病呀~?!

其後,我就將其消息通知左二少囉...
而個仔除左話左我一大輪之外,佢都顯得好緊張嚕~!!

佢除左有叫我去睇醫生之外,都有講過下笑啦...
期間我講到因此而好灰o個陣,個仔仲叫我唔准亂講野添~!!

我睇得出...今次個仔都好驚我會出事唷~!!>w<”
不過...如果我真係出左事o既話,佢地又點算好呢~?!