2007-11-29 13:37:45Ethan~

29/11/2007

剛過去o既星期一(26/11),先係二少正日生日...
當日雖然冇任何活動,但我就sd左個SMS俾個仔致賀嚕~!!

另外,今日好趕急咁同二少見左一陣...
因為個仔又要幫我去訂車;又要拎呔過來俾我嘛~!!

大約12:45pm左右,我打過俾個仔...
叫佢要即刻出門去市中心幫我訂車,隨後就過來搵我~!!

不過咁樣搞一搞,就差唔多去到1pm先見到佢呀~!!><”
所以,我地只係好急咁見左一陣就已經要散喇~!!

由於個仔又搞錯地點,自己去左屯醫而誤左時間...
所以原定要傾o既野,都要延遲至我收工先可以傾到咋~?!><”

今日由於工作太忙關係,所以心情就唔係幾好啦...
再者,近日d仔又出現好多小問題而令我更加氣憤嚕~!!=.=”

佢地出事而要我鬧o既野,我基本上都係每日咁清嫁喇...
因為我費事再因為呢d事,而堆埋一次過噴鑊(佢地)勁嫁啦~?!

二少因為星期三、四,分別會早放及放假...
而我亦因此問題,要搞到每個星期都講住同一番說話呀~!!
相信大少及二少都知道,我點解會咁嚕~!!

另外...
部車搞到要今日先訂到,都係因為個仔做野問題囉~?!
尋日原本放早就可以搞掂,但係佢做事就係咁是但嫁喇~?!
因為佢又搵唔到間野,但又唔打來問我而誤事嚕~!?=.=”

不過,今日仲有件事令二少好唔開心喎...
佢原本用來鎖單車o既匙,唔知點解無啦啦唔見左喎~?!><”
其後...個仔因為心急而煩,就開始想發脾氣嚕~!!

後來,佢要返屋企拎後備匙來開左其中一把鎖先...
開左之後,佢仲要托埋架車去坐的士返屋企先再諗辦法解決囉~!
因為佢架車合,共係用兩個鎖去鎖住架車嫁~!!

個仔知道出事之後,隨即打來問我有冇匙漏o係我到~!?
而全程時間...我同個仔都有保持住聯絡o既~!!

另一方面...
原定於12月o既除夕活動,今年可能會發生意外呀~!!><”
最初要擔心大少要上北京而誤事,但宜家又竟然出現第二個問題~?!

其實,我地早就已經約晒;而我亦已經拎埋假嫁喇...
不過今日二少突然同我講,到時或者會因佢屋企而有變數囉~!?

雖然佢仍然仲未能夠確定任何野,不過我宜家都好擔心呀~!!
而原本我諗住訂位食聖誕大餐o既計劃,亦因呢個消息而擱置左嚕~!!
唉唉~由年頭等到年尾,唔會咁都要俾人破壞我呀~?!>w<”